εγκαίρως σημασία στα τοπικά πρότυπα σχεδιασμού και τα ρυθμιστικά θέματα, όπως τα λύματα και χρησιμοποιώντας εντόπιους προμηθευτές για υποστήριξη και άμεση ανταπόκριση σε θέματα ποιότητας και παραγωγής. ΑΎΞΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΉΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ Μετά την έναρξη λειτουργίας ενός gigafactory, οι προκλήσεις δεν εξαφανίζονται. Πολλές νέες εγκαταστάσεις παρουσίασαν χαμηλότερη απόδοση από την αναμενόμενη λόγω συνεχών ελλείψεων σε εργατικό δυναμικό, χρόνων ξαφνικής διακοπής λειτουργίας μηχανών και λειτουργικών προβλημάτων. Οι συνέπειες απώλειας παραγωγής μπορεί να είναι τεράστιες για τους κατασκευαστές μπαταριών και για τους κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού τους οποίους προμηθεύουν. Εάν ένα εργοστάσιο 50 γιγαβατωρών επιτύχει μόνο το 66% της προγραμματισμένης ετήσιας παραγωγής του, μπορεί να απωλέσει περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια αξίας ετησίως, μετατρέποντας το προβλεπόμενο κέρδος 6% σε πιθανή ζημία 8%. Οι επόμενοι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού μπορεί να αντιμετωπίσουν πρόβλημα εφοδιασμού που θα τους αναγκάσει να μειώσουν την παραγωγή οχημάτων ή να κλείσουν προσωρινά τα εργοστάσια. Αρκετοί σημαντικοί κατασκευαστές χρειάστηκε να διακόψουν την παραγωγή τους λόγω έλλειψης μπαταριών το 2017, παρόλο που η παραγωγή ήταν πολύ χαμηλότερη από ό,τι στο μέλλον. Για να ελαχιστοποιηθούν τα εργασιακά θέματα, οι κατασκευαστές μπαταριών πρέπει να λάβουν υπόψη τους τις ικανότητες σε όλα τα στάδια, συμπεριλαμβανομένων της επιλογής τοποθεσίας, της κατασκευής και της εκπαίδευσης. Πρέπει επίσης να γνωρίζουν τις διαφορές της καθημερινής ρουτίνας και των δεξιοτήτων των εντόπιων εργαζομένων από εκείνες του προσωπικού των άλλων εγκαταστάσεών τους. Εάν η εκπαίδευση κρίνεται απαραίτητη, τα gigafactories μπορούν να επωφεληθούν από την ύπαρξη επιτόπιας διαπολιτισμικής οργάνωσης, όπου εργαζόμενοι με παγκόσμια εμπειρία βοηθούν τους τοπικά προσληφθέντες να αναπτύξουν στρατηγικές ικανότητες. Και με την προβλεπόμενη αύξηση ζήτησης μπαταριών, οι κατασκευαστές να αναλογιστούν τις μελλοντικές ανάγκες τους σε δραστηριότητες Ε&Α για την κατασκευή κυψελών επόμενης γενιάς. Ο κλάδος αλλάζει τάχιστα και η τεχνολογία μπαταριών αναπτύσσεται τόσο γρήγορα, που οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόζουν εύκολα τις προσπάθειΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 35 ΔΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2030 Πηγή: McKinsey Center for Future Mobility Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες για φορτιστές απαιτούν 1 δισ. $ έως το 2030 1 Βάσει σεναρίου στο οποίο τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν τα μισά οχήματα που θα πωληθούν στις ΗΠΑ το 2030, σύμφωνα με τον ομοσπονδιακό στόχο και περιλαμβάνει το κόστος εξοπλισμού, σχεδιασμού, μηχανικής και εγκατάστασης των φορτιστών. Δεν περιλαμβάνει το κόστος αναβαθμίσεων ηλεκτρικού δικτύου και εγκαταστάσεων. Κόστος φορτιστών AC Κόστος φορτιστών DC Σύνολο 96,7 Εν κινήσει 29,2 Κατ’ οίκον 43,1 Καταστήματα λιανικής και προορισμοί 8,9 Στόλος 12,0 Χώρος Εργασίας 3,5 5,7 3,2 1,2 10,8 2,1 1,4 29,2 43,1 Περιπτώσεις δημόσιας χρήσης 38,1 12 ΙΟΥΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=