Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ των οχημάτων γίνεται σταδιακά, ανάλογα με την ετοιμότητα των οδηγών, τα κίνητρα, τις απαγορεύσεις των πόλεων στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης. ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η ηλεκτρική ενέργεια θα είναι λίγο-πολύ ο κανόνας, αλλά εφόσον τα συμβόλαια των εταιρικών αυτοκινήτων λήγουν στο ήμισυ αυτού του διαστήματος, το πλήθος των κινητήρων στην αγορά δεν χάνει τη σημασία του. Ποια χαρακτηριστικά οδηγού συνδυάζονται με το σωστό σύστημα κίνησης; Για σωστό συνδυασμό, πρέπει να λάβετε υπόψη τα χιλιόμετρα του οδηγού, τη συγκεκριμένη καθημερινή διαδρομή, τα κίνητρα και τον προτιμώμενο τύπο οχήματος. Παραδείγματα: ένας οδηγός που διανύει 40 χιλιόμετρα από το σπίτι του στη δουλειά δεν θα επωφεληθεί από το ντίζελ, η plug-in υβριδική τεχνολογία αφορά σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα και όσοι δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε σημεία φόρτισης θα πρέπει να απέχουν από ηλεκτρικό όχημα. ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ Μια ματιά στους διαφορετικούς κινητήρες: uICE: Τα μοντέλα βενζίνης χωρίς κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης θα αρχίσουν να σπανίζουν και οι υψηλότερες εκπομπές τους CO2 συνεπάγονται φορολογική επιβάρυνση. Η απαγόρευση ή η πρόσβαση με διόδια στην πόλη θα αποτελεί όλο και μεγαλύτερο πρόβλημα. Το ντίζελ προτιμάται για μεγαλύτερα οχήματα και για όσους ταξιδεύουν συχνά σε αυτοκινητόδρομους (πάνω από 30 000 χιλιόμετρα το χρόνο) και επιθυμούν γρήγορο ανεφοδιασμό προς εξοικονόμηση χρόνου. + Κόστος αγοράς, αυτονομία, χαμηλό CO2 στα οχήματα ντίζελ - Κόστος συντήρησης, υψηλό CO2 στα οχήματα βενζίνης, απαγορεύσεις ή διόδια σε ζώνες χαμηλών εκπομπών (LEZ και ZEZ) uCNG: Το συμπιεσμένο φυσικό αέριο είναι το καθαρότερο από τα ορυκτά καύσιμα, βελτιώνει την ποιότητα του αέρα και προσφέρει καλή αυτονομία. Λίγα διαθέσιμα μοντέλα, περιορισμένες υποδομές, ενώ οι κατασκευαστές εγκαταλείπουν την τεχνολογία. Προτιμάται στα ελαφρά επαγγελματικά (LCV). + Ποιότητα αέρα, τιμή, αυτονομία - Δίκτυο, μικρότερα επιβατικά αυτοκίνητα, πάγωμα ανάπτυξης uΥβριδικά (HEV): Υποστηρίζονται από μια μικρή μπαταρία (ήπια και αμιγή) και έχουν σχετικά μικρότερη κατανάλωση. Η μπαταρία τους επαναφορτίζει συνεχώς και έτσι το σύστημα είναι πάντα «ενεργό». Λιγότερο αποτελεσματικά στους αυτοκινητόδρομους. + πάντα φορτισμένο, όχι πολύ ακριβό, μεγάλη ποικιλία οχημάτων - επισκιάστηκε από τα PHEV, μικρό φορολογικό όφελος, αναποτελεσματικότητα στους αυτοκινητόδρομους Συνδυάστε κινητήρια συστήματα με οδηγούς FLEET MANAGEMENT Το μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνεται στους ευρωπαϊκούς στόλους και διατίθεται ευρεία γκάμα συστημάτων κίνησης προς επιλογή. Τα μοντέλα βενζίνης χωρίς κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης θα αρχίσουν να σπανίζουν και οι υψηλότερες εκπομπές τους CO2 συνεπάγονται φορολογική επιβάρυνση 8 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=