Οι στόλοι να μειώσουν την ταχύτητα κατά 10 χλμ/ώρα Πολιτικοί και αναλυτές καλούν τις επιχειρήσεις να θεσπίσουν χαμηλότερα όρια ταχύτητας, περιορισμούς στη χρήση αυτοκινήτου και να ενθαρρύνουν την εργασία κατ’ οίκον, στο πλαίσιο μέτρων που ελήφθησαν για μείωση της ζήτησης πετρελαίου. Οι τιμές της βενζίνης και του ντίζελ εκτοξεύθηκαν με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, λόγω των κυρώσεων που επέβαλε η Δύση στις ρωσικές εξαγωγές. Η Διεθνής Αρχή Ενέργειας (IEA) αναφέρει πως η ζήτηση πετρελαίου θα μπορούσε να μειωθεί κατά 2,7 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (ισοδυναμεί με τη ζήτηση πετρελαίου όλων των αυτοκινήτων της Κίνας) εάν οι στόλοι και οι ιδιώτες οδηγοί εφαρμόσουν το σχέδιό της 10 σημείων για τη μείωση της χρήσης πετρελαίου. ETSC: Οι στόλοι να υπόκεινται σε πρόστιμα Οι στόλοι θα μπορούσαν να βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμα υπέρβασης ταχύτητας, μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) να καταστήσουν οι εθνικές κυβερνήσεις τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο οχήματος υπεύθυνο για παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας και όχι τον οδηγό. Η αρχή της «ευθύνης του ιδιοκτήτη» βελτιώνει την αποτελεσματικότητα καταβολής προστίμων για παραβάσεις οδήγησης: «Δεδομένου ότι είναι ευκολότερος και ταχύτερος ο εντοπισμός του ιδιοκτήτη παρά του οδηγού», σύμφωνα με το ETSC. Το «Dare Forward 2030» θέτει δύσκολους στόχους. Τι σας διαβεβαιώνει πως αυτοί μπορούν να επιτευχθούν; ρώτησε το Automotive News τον 63χρονο CEO Carlos Tavares. «Πρόκειται για πρόγραμμα που εφαρμόζεται από τη βάση προς τα επάνω [που σημαίνει ότι αναπτύχθηκε στα χαμηλότερα επίπεδα της εταιρείας και διοχετεύτηκε μέσω διαδοχικών επιπέδων μέχρι τη διοίκηση]. Ρώτησα την ομάδα πολλές φορές, “Είστε σίγουροι ότι μπορείτε να το κάνετε αυτό;”. Είπαν “ναι”. Προέκυψε ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα, γιατί ο κόσμος θέλει αλλαγή. Δεν θέλει να εγκλωβιστεί σε μια παραδοσιακή εταιρεία δεινόσαυρο. Οι άνθρωποί μας ασπάστηκαν αμέσως την αλλαγή. Κάποια ενδιαφερόμενα μέρη και συγκεκριμένα κάποιες κρατικές αρχές, ίσως εκπλαγούν με την ταχύτητα των αποφάσεών μας. Έχουμε δοσοληψίες με πολλές startup και εταιρείες τεχνολογίας και μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως η ταχύτητα λήψης αποφάσεων της Stellantis είναι ίδια με τη δική τους, παρόλο που πολλοί μας βλέπουν ως δεινόσαυρο. Η ταχύτητα αποφάσεων της Stellantis Volvo Cars: νέος τεχνολογικός κόμβος 700 θέσεων εργασίας Η Volvo Cars επεκτείνει την παρουσία της στη Στοκχόλμη, επενδύοντας σε τεχνολογικό κόμβο στο κέντρο της πρωτεύουσας και δημιουργώντας χώρο εργασίας για περισσότερους από 700 επαγγελματίες ειδικούς στη μηχανική λογισμικού, την επιστήμη δεδομένων και ανάλυσης, τη διαχείριση προϊόντων, την διαδικτυακή επιχειρηματικότητα και την εμπειρία χρηστών. Η εταιρεία σκοπεύει να προσελκύσει εκατοντάδες νέα μέλη από όλο τον κόσμο στον τεχνολογικό της κόμβο. Ως τόπος με πολλές παγκοσμίως επιτυχημένες εταιρείες τεχνολογίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Στοκχόλμη έχει διεθνή απήχηση στην παγκόσμια τεχνολογία. Ηλεκτροκίνηση στόλων στην Ευρώπη Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην Ευρώπη, στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης στόλου, ρώτησε το Fleet Europe τον Ricardo Koevoet, Procurement Team Lead Fleet Global της ABB. «Ενώ έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στην ανάπτυξη υποδομής φόρτισης στην Ευρώπη - χάρη και στο χαρτοφυλάκιο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της ABB - γνωρίζουμε ότι σε αρκετές χώρες απαιτούνται περαιτέρω επενδύσεις δημόσιας υποδομής φόρτισης. Επιπλέον, αντιλαμβανόμαστε την ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας πληρωμής της φόρτισης. Επί του παρόντος, χρησιμοποιούμε διάφορες κάρτες φόρτισης σε κάποιες χώρες για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη. Ταυτοχρόνως, ελπίζουμε να κυκλοφορήσουν περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των στέισον βάγκον, για τους μηχανικούς μας». 6 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=