Fleet Business #9

αντιμετωπιστούν ως απλά ποδήλατα. Τα ταχύτερα μικροοχήματα πρέπει να διέπονται από κανονισμούς μοτοποδηλάτων. 4Συλλογή δεδομένων Η αστυνομία και τα νοσοκομεία πρέπει να συλλέγουν ακριβή δεδομένα ατυχημάτων. Οι οργανισμοί οδικής ασφάλειας πρέπει να συλλέγουν δεδομένα μετακινήσεων μέσω εταιρειών διαχείρισης, έρευνας μετακινήσεων και παρακολούθησης οδικών δικτύων. 5Βελτίωση οδικών δικτύων Πολλά μικροοχήματα διαμοιρασμού διαθέτουν αισθητήρες κίνησης και GPS και μπορούν να παρέχουν χρήσιμα δεδομένα για λακκούβες, πτώσεις και παρολίγον ατυχήματα. Αυτό μπορεί να χρησιμεύσει στη συντήρηση των οδικών δικτύων και στην ενημέρωση. 6Εκπαίδευση των χρηστών οδικών δικτύων Η εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων, λεωφορείων και φορτηγών προς αποφυγή ατυχημάτων με χρήστες μικροοχημάτων πρέπει να γίνει υποχρεωτική. Η εκπαίδευση με ποδήλατο πρέπει να περιλαμβάνεται στο σχολικό πρόγραμμα. 7Αντιμετώπιση της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ και της υπερβολικής ταχύτητας Οι αρχές πρέπει να καθορίσουν και να επιβάλουν όρια ταχύτητας, χρήσης αλκοόλ και ναρκωτικών σε όλους τους οδηγούς - συμπεριλαμβανομένων των χρηστών μικροκινητικότητας. 8Κατάργηση αιτίων υψηλών ταχυτήτων Οι εταιρείες διαχείρισης στόλων μικροκινητικότητας διαμοιρασμού πρέπει να διασφαλίζουν πως οι τρόποι τιμολόγησής τους δεν προτρέπουν τους χρήστες σε επικίνδυνες ενέργειες. Η ενοικίαση ανά λεπτό μπορεί να αποτελεί αιτία υψηλών ταχυτήτων ή παράκαμψης των κανόνων κυκλοφορίας. 9Βελτίωση σχεδίασης Οι κατασκευαστές πρέπει να αυξήσουν τη σταθερότητα και την πρόσφυση στο δρόμο. Υπάρχουν λύσεις με ελαστικά, φαρδύτερους τροχούς και γεωμετρία πλαισίου. Τα ενδεικτικά φανάρια πρέπει να είναι υποχρεωτικά και η συνδεσμολογία των φρένων να προστατεύεται καλύτερα. 10Μείωση των κινδύνων της μικροκινητικότητας διαμοιρασμού Η χρήση βαν για τοποθέτηση ή επαναφόρτιση μικροοχημάτων πρέπει να ελαχιστοποιηθεί, καθώς αποτελούν πρόσθετο κίνδυνο για τους χρήστες του οδικού δικτύου. Οι πόλεις πρέπει να καθορίσουν χώρους στάθμευσης μικροοχημάτων κοντά σε σταθμούς βαν υποστήριξης. Συμπέρασμα: ο ασφαλής και υπεύθυνος τρόπος παροχής μικροκινητικότητας εκ μέρους των εταιρειών είναι η επίγνωση της πολυπλοκότητας του τομέα και η πρόληψη, ξεκινώντας διάλογο με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Πηγή: McKinsey Mobility Ownership Consumer Survey, July 2021 - McKinsey & Company Σύνολο Κίνα Ιταλία Γαλλία Γερμανία ΗΠΑ Ην. Βασίλειο Προτιμώμενο όχημα μικροκινητικότητας για μετακίνηση ανά χώρα, % ερωτηθέντων1 Ποδήλατο (ηλεκτρικό ή παραδοσιακό) Μοτοποδήλατο (ηλεκτρικό ή παραδοσιακό) E-kickscotter Προτιμώνται άλλες μορφές μεταφοράς/δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τη μικροκινητικότητα2 40 16 12 31 49 31 6 14 49 19 13 19 41 10 18 31 42 10 13 34 32 15 13 40 32 13 10 46 1 Ερώτηση: Τι τύπο οχήματος μικροκινητικότητας θα προτιμούσατε για τις καθημερινές μετακινήσεις σας; Εάν οι ερωτηθέντες επέλεξαν έναν τύπο οχήματος μικροκινητικότητας, συνάγεται ότι ήταν πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν αυτή τη μορφή μεταφοράς για τις μετακινήσεις τους. Η έρευνα περιελάμβανε περισσότερους από 6.000 ερωτηθέντες ηλικίας 18 - 65 που χρησιμοποιούσαν επιλογές κινητικότητας τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Οι αριθμοί ενδέχεται να μην αθροίζονται στο 100%, λόγω στρογγυλοποίησης. 2 Άλλες μορφές μεταφοράς περιλαμβάνουν το βάδισμα ή την οδήγηση ιδιωτικού αυτοκινήτου. H έκθεση της Επιτροπής Ασφάλειας Καταναλωτικών Προϊόντων των ΗΠΑ ανέφερε πως οι τραυματισμοί από ηλεκτρικά σκούτερ στις ΗΠΑ αυξήθηκαν από 7.700 το 2017 σε 25.400 το 2020 49 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=