Fleet Business #9

ΟΙ ΣΤΌΛΟΙ δοκιμάζουν και υιοθετούν καινοτόμους λύσεις στους αυξανόμενους περιορισμούς οχημάτων στις αστικές περιοχές. Οι πιέσεις της συμφόρησης και η απόδοση του χώρου σε πεζούς και ποδήλατα σημαίνει πως η μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα ίσως να είναι ανεπαρκής για να διατηρήσουν οι επιχειρήσεις 24ωρη εβδομαδιαία πρόσβαση σε μεγάλες περιοχές των ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων. BERLIN AUTOFREI Στο Βερολίνο, η δημοτική αρχή εξετάζει επισήμως το αίτημα περισσότερων από 50.000 πολιτών, υπό την καθοδήγηση της ομάδας δράσης Berlin Autofrei, για απόδοση όλων των οδών που περικλείονται από τον περιφερειακό S-Bahn, για περπάτημα, ποδήλατο και μέσα μαζικής μεταφοράς (με εξαίρεση των υπηρεσιών πρώτων βοηθειών και παράδοσης). Εάν γίνει δεκτό το αίτημα, η κίνηση θα καταλήξει σε δημοψήφισμα, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη αστική ζώνη ελεύθερη αυτοκινήτων στον κόσμο, περίπου 88 τετραγωνικών χιλιομέτρων. PARIS RESPIRE Το Παρίσι είναι πιο προχωρημένο, με σχέδια απαγόρευσης οχημάτων σε τέσσερα διαμερίσματα του κέντρου, μέσω του προτεινόμενου προγράμματος της δημάρχου Anne Hidalgo, «Paris Respire, Zone Apaisee», αν και τα οχήματα παράδοσης και οι έμποροι θα εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση. ΛΟΝΔΊΝΟ: ΜΕΊΩΣΗ 27% ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ Το Λονδίνο απέδωσε δεκάδες χιλιάδες τετραγωνικών μέτρων επιπλέον χώρου για περπάτημα και αναβάθμισε περισσότερα από 120 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων, από τον Μάιο του 2020, επιδιώκοντας την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Ο κίνδυνος επανάκαμψης της κυκλοφορίας αυτοκινήτων μετά την Covid-19 προκάλεσε ισχυρά μηνύματα εκ μέρους των αρχών της πόλης, με νέα έκθεση, την οποία ανέθεσε ο δήμαρχος του Λονδίνου, Sadiq Khan, που ζητά μείωση 27% των διαδρομών των αυτοκινήτων μέχρι το 2030, προς επίτευξη του στόχου απανθρακοποίησης. Η στρατηγική μεταφορών του Λονδίνου υποστηρίζει πως οι δημόσιες συγκοινωνίες, το περπάτημα και το ποδήλατο αποτελούν την πιο αποτελεσματική χρήση του οδικού δικτύου, δίνοντας τη δυνατότητα μετακίνησης σε περισσότερους ανθρώπους, σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα. «Ενώ κάναμε τεράστια βήματα προόδου σε πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η χρήση αυτοκινήτων παραμένει σταθερά υψηλή», αναφέρει ο κ. Khan, επισημαίνοντας: «Εάν δεν διπλασιάσουμε τις προσπάθειές μας για ένα πιο πράσινο, πιο βιώσιμο μέλλον, θα αντικαταστήσουμε την κρίση δημόσιας υγείας με μια άλλη – που θα προκληθεί από μολυσμένο αέρα και αποκλεισμένους δρόμους. Το κόστος για τους Λονδρέζους και για την πρωτεύουσα δεν πρέπει να υποτιμηθεί, με χαμένες ημέρες λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης, απώλειες δισεκατομμυρίων για την οικονομία και αυξημένους οδικούς κινδύνους και επιπτώσεις στην υγεία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα οφείλεται απλώς στην υπερβολική κίνηση σε περιορισμένο χώρο, που σημαίνει πως η μόνη μακροπρόθεσμη λύση είναι η σημαντική μείωση χρήσης του αυτοκινήτου, προς όφελος πιο οικολογικών μέσων μετακίνησης». 5 λύσεις στόλου για πόλεις Αντιμέτωπες με απαγορεύσεις κυκλοφορίας, τέλη στάθμευσης και πεζόδρομους, οι επιχειρήσεις αναζητούν νέους τρόπους πρόσβασης για τους πελάτες. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗ 44 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=