της ΕΕ είναι 7,5 EV ανά PCP και μόνο τέσσερα μέλη της ΕΕ έχουν περισσότερα από 10 EV ανά PCP: Κύπρος, Φινλανδία, Ελλάδα και Σουηδία. (Το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Ιρλανδία είχαν ακριβώς 10). Η πιο σωστή προσέγγιση πυκνότητας φόρτισης λαμβάνει υπόψη και τα δύο αυτά στοιχεία. Η υψηλή σχετική πυκνότητα δεν είναι χρήσιμη εάν υπάρχει διαρκώς αναμονή για φόρτιση. Αντιθέτως, η χαμηλή σχετική πυκνότητα είναι λιγότερο χρήσιμη εάν τα σημεία φόρτισης είναι λίγα και αραιά. Αλλά η μέτρηση πρέπει επίσης να λάβει υπόψη την ποιότητα του δημόσιου δικτύου φόρτισης. Η Φινλανδία, για παράδειγμα, έχει 15 EV ανά PCP, σχετικά υψηλή σχέση. Ωστόσο, το δημόσιο δίκτυό της προσφέρει μεγαλύτερο ποσοστό ταχυφορτιστών. ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ ΣΤΌΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ Καθώς οι στόλοι εξηλεκτρίζονται, τους παρέχεται η ευκαιρία να αναδιαμορφώσουν τις δραστηριότητές τους προς εξασφάλιση αποδοχής, αναζητώντας παράλληλα φθηνότερους τρόπους κάλυψης των αναγκών δρομολόγησης και προγραμματισμού. Οι στόλοι χρειάζονται ολοκληρωμένη λύση φόρτισης που προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες. Η βελτιστοποίηση κόστους απαιτεί δικτυωμένη λύση ή βάσει λογισμικού - ο εξοπλισμός φόρτισης από μόνος του δεν αρκεί. Οι στόλοι επωφελούνται κυρίως από δικτυωμένους σταθμούς που ενσωματώνονται με άλλα βασικά συστήματα, όπως εργαλεία τηλεματικής, διαχείρισης στόλου και επιχειρησιακών λειτουργιών, για βελτιστοποίηση του κόστους φόρτισης, εξασφάλιση πλήρους ορατότητας αποδοχής και ταχείας δράσης εάν χρειάζονται αλλαγές. u Η προσέγγιση του στόλου στο σπίτι Οι εργαζόμενοι με εταιρικά αυτοκίνητα ίσως είναι καλύτερα να φορτίζουν στο γραφείο ή κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού. Αλλά για τους οδηγούς που κυκλοφορούν όλη την ημέρα, ίσως είναι πιο οικονομικό να εγκαταστήσουν σταθμό φόρτισης στο σπίτι τους. Λάβετε υπόψη τις συνήθειες των εργαζομένων σας εγκαίρως κατά τη διαδικασία ηλεκτροκίνησης και επιλέξτε συνεργάτη που παρέχει διαχειριζόμενες λύσεις, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης στο σπίτι. Χρειάζεται επίσης κάποια λύση που επιτρέπει την παρακολούθηση της πρόσβασης των οδηγών και της Οι εργαζόμενοι με εταιρικά αυτοκίνητα ίσως είναι καλύτερα να φορτίζουν στο γραφείο ή κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού. Αλλά για τους οδηγούς που κυκλοφορούν όλη την ημέρα, ίσως είναι πιο οικονομικό να εγκαταστήσουν σταθμό φόρτισης στο σπίτι τους χρήσης και την απόδοση των εξόδων τους στο ανάλογο κέντρο κόστους. u Διαχείριση στόλου παράδοσης και logistics Τα οχήματα παράδοσης και logistics απαιτούν διαφορετική προσέγγιση. Πριν εγκαταστήσετε σταθμούς φόρτισης σε γραφεία ή σταθμούς οχημάτων, προβείτε σε ενδελεχή έλεγχο και ανάλυση σκοπιμότητας, για να βεβαιωθείτε πως σχεδιάζετε επεκτάσιμη λύση και μόνον τότε επιλέξτε τη βέλτιστη τεχνολογία φόρτισης. Εξετάστε λύση που να περιλαμβάνει διαχείριση κόστους ενέργειας και αναζητήστε προηγμένες ψηφιακές λειτουργίες, όπως έλεγχος πρόσβασης, ρυθμίσεις χρεώσεων, καθώς και έκθεση πεπραγμένων, για πλήρη αξιοποίηση της λύσης φόρτισης. u Οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης πρέπει να βελτιωθούν Στο εξής, οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης θα είναι απαραίτητοι για μετακινήσεις μεγάλων αποστάσεων, αλλά χρειάζονται βελτίωση. Με τον καιρό, η ΕΕ θα στραφεί σε πιο αξιόπιστες υποδομές, βελτιωμένα πρότυπα δημόσιας φόρτισης και γενικά πιο ποιοτικές λύσεις. Η ChargePoint πρωτοπορεί μέσω συνεργασιών περιαγωγής που 31 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=