Fleet Business #9

†Μέγεθος μπαταρίας: 52,5 kWh † Αυτονομία: +/- 344 χλμ † Φόρτιση AC (0-100%): 6,6 kW (8 ώρες 45 λεπτά) † Φόρτιση DC (10-80%): 80 kW (36 λεπτά) † Ανταγωνισμός: δεν υπάρχει Mercedes-Benz EQA Το πολυαναμενόμενο baby-EQC, προερχόμενο από την GLA, καλύπτει το κενό των Audi και BMW για τουλάχιστον έναν ακόμα χρόνο. † Μέγεθος μπαταρίας: 66,5 kWh † Αυτονομία: +/- 426 χλμ † Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (5 ώρες 45 λεπτά) † Φόρτιση DC (10-80%): 100 kW (30 λεπτά) † Ανταγωνισμός: Lexus UX300e, Volvo C40/XC40 P8 Recharge Opel Mokka-e Η Opel διαφοροποιεί το Peugeot e-2008. Αποτελεί οικονομική πρόταση, διαθέτει τη νέα σχεδιαστική τάση της μάρκας και μπορεί προαιρετικά να φορτίζεται τριφασικά. † Μέγεθος μπαταρίας: 50 kWh † Αυτονομία: +/- 359 χλμ † Φόρτιση AC (0-100%): 11 kW (5 ώρες) † Φόρτιση DC (10-80%): 78 kW (26 λεπτά) † Ανταγωνισμός: Peugeot e-2008, MG ZS EV, Mazda MX-30 Renault Mégane E-Tech Το ηλεκτρικό Mégane έγινε σχεδόν cross-over. Με τη μικρότερη μπαταρία στην κατηγορία, αποτελεί ένα από τα ελαφρύτερα ηλεκτρικά οχήματα, κάτι ιδιαίτερα θετικό σε διάφορους τομείς (κατανάλωση, περιήγηση…). † Μέγεθος μπαταρίας: 40 ή 60 kWh † Αυτονομία: +/- 300 ή 470 χλμ † Φόρτιση AC (0-100%): 7,4 kW (6 ώρες 30 λεπτά ή 9 ώρες 45 λεπτά) † Φόρτιση DC (10-80%): 90 kW (20 ή 29 λεπτά) † Ανταγωνισμός: VW ID.3, Cupra Born, Nissan Leaf Seres 3 Η Seres εδρεύει στη Silicon Valley, αλλά η χρηματοδότησή της είναι κινεζική. Το 3, που κατασκευάζεται στην Κίνα, χρησιμοποιεί μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου, άνευ κοβαλτίου (LiFePO4), που φορτίζονται πιο γρήγορα και είναι πιο σταθερές, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. † Μέγεθος μπαταρίας: 54 kWh † Αυτονομία: 329 χλμ † Φόρτιση AC (0-100%): 6,6 kW (9 ώρες 30 λεπτά) † Φόρτιση DC (10-80%): 100 kW (38 λεπτά) † Ανταγωνισμός: Hyundai Kona, Kia eNiro, Opel Mokka-e, Peugeot e-2008 Subaru Solterra* Τεχνολογικά όμοιο με το Toyota bz4X, με ίδιο εξοπλισμό και διαμόρφωση. Η Subaru, φημισμένη για τα εκτός δρόμου της, ισχυρίζεται πως το πρώτο της BEV θα έχει τις ίδιες δυνατότητες. Η ΑΓΟΡΆ ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) αναπτύσσεται γρήγορα, κυρίως υπό τη μορφή crossover και χαμηλότερων κατηγοριών. Οι τιμές των EV ξεκινούν πλέον από 17.000 ευρώ (συν ΦΠΑ, προ κινήτρων), αλλά θα μειωθούν ακόμα περισσότερο. Η υπεροχή του TCO έναντι των ICE είναι πλέον απολύτως εφικτή. Οι ευρωπαϊκές, ιαπωνικές και νοτιοκορεάτικες μάρκες στόλων επιταχύνουν τις διαδικασίες και θα καλύψουν τις περισσότερες κατηγορίες. Με τα χρόνια, απέκτησαν πολύτιμη εμπειρία και ανέπτυξαν ειδικές πλατφόρμες EV, με πολλές εκδόσεις. Ο ρόλος των νέων κινεζικών μοντέλων στην εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Εμπλουτίζουν τη ζωτικότητα και την ποικιλομορφία της αγοράς και συχνά διαθέτουν το πλεονέκτημα της άμεσης διαθεσιμότητας. Όσον αφορά στα διαπιστευτήρια ασφαλείας τους, τα περισσότερα έχουν αποσπάσει 5 αστέρια του Euro NCAP. Η συνεχής ενημέρωση των υπευθύνων στόλων είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση του TCO και την ικανοποίηση των εργαζομένων. Το Fleet Europe παρουσιάζει τα νέα και επερχόμενα μοντέλα. 23 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=