Fleet Business #8

0 10 20 30 40 50 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ Η αυξημένη εφαρμογή εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας συνοδεύεται από αυξημένη ανάγκη συνδεδεμένων υπηρεσιών, καθώς πολλές από τις λύσεις που προσφέρονται, όπως carpooling /διαμοιρασμός αυτοκινήτων, βασίζονται σε συνδεδεμένα δεδομένα για την αποτελεσματική λειτουργία τους. ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Μικροκινητικότητα Carpooling Διαμοιρασμός αυτοκινήτων Διαμοιρασμός ποδηλάτων Δημόσιες συγκοινωνίες Προϋπολογισμός κινητικότητας Ηλεκτρική κινητικότητα/ Ηλεκτρικά οχήματα Καμία Άλλες 16% 36% 20% 36% 16% 44% 20% 4% ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΙΕΤΙΑ Άλλες (λύσεις μεταφοράς εργαζομένων, leasing ποδηλάτων, leasing σιδηροδρόμου) 0 10 20 30 40 50 60 Μικροκινητικότητα Carpooling Διαμοιρασμός αυτοκινήτων Διαμοιρασμός ποδηλάτων Δημόσιες συγκοινωνίες Προϋπολογισμός κινητικότητας Ηλεκτρική κινητικότητα/ Ηλεκτρικά οχήματα Καμία Άλλες 32% 28% 40% 16% 16% 40% 56% 8% 4% Άλλες (κάρτες κινητικότητας, leasing ποδηλάτων, σκούτερ, ηλεκτρικές μοτοσικλέτες) Πηγή: GLOBAL FLEET SURVEY CONNECTED VEHICLES 2021 ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ H ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΡΙΕΤΙΑ Παρόλο που οι ιδιοκτήτες και οι πάροχοι στόλου αισιοδοξούν για το μέλλον και την υιοθέτηση εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας, υπάρχει μια μικρή διαφωνία ως προς τον κύριο στόχο της επόμενης τριετίας. Προτεραιότητα Σημαντική Σχετικά σημαντική Καλό να υπάρχει Καθόλου σημαντική 0 10 20 30 40 50 24% 44 24% 3% 5% Ενώ το 68% των παρόχων στόλου ανέφεραν πως είναι σημαντικό/αποτελεί προτεραιότητα η προσφορά εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας στους πελάτες τους, πρέπει να αντιληφθούμε πως κάτι τέτοιο απαιτεί μεγαλύτερη ενσωμάτωση συνδεδεμένων στόλων σε όλες τις λύσεις κινητικότητας. Ενώ για τους παρόχους ο κύριος λόγος ύπαρξης συνδεδεμένου στόλου είναι η μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO) και η δυνατότητα καλύτερης κατανόησης της χρήσης οχημάτων, ένας μεγαλύτερος αριθμός εναλλακτικών πακέτων κινητικότητας έχει επίσης μεγάλη σημασία. Πηγή: GLOBAL FLEET SURVEY CONNECTED VEHICLES 2021 0 20% 40% 60% 80% 100% 4,32 3,95 3,92 3,69 3,67 3,43 3,38 Δυνατότητα προσφοράς εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας (διαμοιρασμός, κοινή χρήση, B2B, B2C) Μέση βαθμολογία Μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO) Δυνατότητα καλύτερης κατανόησης της χρήσης του οχήματος Χαμηλότερο κόστος προκαταβολής της εφαρμογής Βελτιστοποιημένη διαχείριση EV (υποδομή φόρτισης, αυτονομία κλπ.) Πρόσθετες υπηρεσίες υποστήριξης της υιοθέτησης EV (σημεία φόρτισης, ώρες αιχμής) Πρόσθετες υπηρεσίες υποστήριξης εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας (πρόσβαση χωρίς κλειδί, προϋπολογισμοί κινητικότητας) ■ Καθόλου σημαντικό ■ Σχετικά ασήμαντο ■ Σχετικά σημαντικό ■ Σημαντικό ■ Πολύ σημαντικό 64 DATA REPORT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=