Fleet Business #8
IFMI 2021 u ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΆΝΕΙΑ, ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΊΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΌΤΗΤΕΣ Η πανδημία επηρέασε σχεδόν κάθε πτυχή του κλάδου διαχείρισης στό- λου. Ο σημαντικότερος αντίκτυπος ήταν ο τρόπος με τον οποίο βοήθησε να γίνουν αντιληπτά τα σημαντικότε- ρα προβλήματα και οι επερχόμενες προκλήσεις του 2022 στον κλάδο του στόλου. Στο πλαίσιο του Fleet Europe Summit , οι υπεύθυνοι στό- λου συναντήθηκαν στο International Fleet Managers Institute (IFMI) για να ανταλλάξουν τις εμπειρίες τους και να βρουν λύσεις αντιμετώπισης των αβεβαιοτήτων του 2022. Μεταξύ των πολλών μηνυμάτων, πιο σημαντικά αναδείχθηκαν η εμπιστοσύνη και η διαφάνεια. Το International Fleet Managers Institute αποτελεί εκπαιδευτική πρω- τοβουλία του Fleet Europe , με την υποστήριξη των ALD Automotive , Arval , LeasePlan , MHC Mobility και SEAT Cupra , συγκεντρώνοντας, για πάνω από 18 χρόνια, ειδικούς του κλά- δου στόλου και μεταδίδοντας βέλτι- στες πρακτικές, γνώσεις και εμπειρία και θέτει τα διλήμματα που απαιτού- νται προς εύρεση λύσεων. Φέτος, συ- ζητήθηκαν ο αντίκτυπος της πανδημί- ας και οι μελλοντικές προκλήσεις και, παρόλη την αισιοδοξία, οι περισσότε- ροι ειδικοί είχαν ήδη θέσει αυστηρούς κανόνες για το επόμενο έτος, σε συ- νεργασία με τους εταίρους τους, για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες. u ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΘΑ ΚΑΘΟΡΊΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΊΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗΣ Δύο workshops ασχολήθηκαν με τις απόψεις των συμμετεχόντων σχετικά με τις επερχόμενες προκλήσεις και βοήθησαν στην εξεύρεση λύσεων για τα υπάρχοντα εμπόδια. Ο ShamsDineEl Mouden , International Arval Consulting Director, άνοιξε την πρώτη ενότητα με την ερώτηση, «Πώς θα ελέγξετε τις συνέπειες της παν- δημίας;» «Η πανδημία αναστάτωσε τις επιχει- ρήσεις, ενώ μας επέτρεψε να απολαμ- βάνουμε την ελευθερία μας χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούμε», είπε ο κ. El Mouden, επισημαίνοντας: «Εργα- ζόμαστε για ένα μέλλον που θα μας ελευθερώσει από την κινητικότητα, έξυπνα και βιώσιμα». Η πανδημία άλλαξε τα πρότυπα ερ- γασίας, μείωσε τις διανυθείσες απο- στάσεις και άνοιξε το δρόμο για εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης και ηλεκτροκίνησης. Πολλοί εργαζόμενοι δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν στην εξ αποστάσεως εργασία. Οι πο- λιτικές στόλου και εγκαταστάσεων έπρεπε να αποκτήσουν ευέλικτο προ- ϋπολογισμό λόγω τηλεργασίας. Ενώ η διαχείριση πολιτικής αυτοκινή- του δημιούργησε νέα ερωτήματα, η μείωση των διανυθεισών αποστάσεων κατά την πανδημία υπήρξε ο κύριος λόγος επικαιροποίησης αυτής της πολιτικής. Η στρατηγική ηλεκτροκίνη- σης μπορεί να εφαρμοστεί καλύτερα ανά χώρα, καθώς οι υποδομές και η νομοθεσία της καθεμιάς διαφέρουν Τοφετινό Fleet EuropeRemarketing Forum είχε το δικό του Χωριό Remarketing (στη φωτογραφία), στο οποίο κυριαρχούσαν η τεχνητή νοημοσύνη και οι δυνατότητές της. Και όχι τυχαία. Η Τεχνητή Νοημοσύ- νη είναι η μεγάλη αλλαγή που με- τασχηματίζει τον κλάδο. Πόσο γρή- γορα; Δεν συμπίπτουν οι γνώμες. Στο συνέδριο, ο Marcel De Rycker , CCO της ProovStation , παρουσίασε πάνω από μισή ντουζίνα πλατφόρ- μες μεταχειρισμένων αυτοκινή- των, όλες με ισχυρή χρηματοδό- τηση τους τελευταίους 12 μήνες. «Η καθεμιά στοχεύει σε μερίδιο αγοράς μεταξύ 10% και 20%. Αν συμβεί αυτό, όλοι οι σημερινοί φο- ρείς remarketing θα αφανιστούν», αστειεύτηκε. Ή μήπως όχι; u 17 ΛΕΠΤΆ Η τεχνητή νοημοσύνη έχει πέρα- ση. Αποδεικνύεται καθοριστικής σημασίας στην ψηφιοποίηση, την τυποποίηση και τον εξορθολογισμό διαφόρων πτυχών της διαδικασίας remarketing, συμπεριλαμβανομέ- νων της διάθεσης μεταχειρισμένων οχημάτων στόλου και της επιθεώ- ρησης. «Ένας έλεγχος διαρκεί κατά μέσο όρο 17 λεπτά και ο επιθεωρητής ανιχνεύει μόνο το 65% περίπου των ζημιών ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, ανάλογα με τη διάθεση ή τον φόρτο εργασίας του επιθεωρητή, η ποιό- τητα της επιθεώρησης μπορεί να ποικίλλει», σημείωσε ο κ. De Rycker. Όλα αυτά αντιμετωπίζονται πλέον με την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνο- λογία παρέχει γρήγορη διαδικασία επιθεώρησης, που μπορεί να δια- χειριστεί πολλά οχήματα ακόμα και από απόσταση και διαδικτυακά. Θα μπορούσε επίσης να προσφέρεται ως επιλογή αυτοεξυπηρέτησης, για όσους επιθυμούν να πουλήσουν τα οχήματά τους - κάτι που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τα ποσοστά μετασχηματισμού των αντιπροσώ- πων, για παράδειγμα. u ΒΡΑΒΕΊΟ REMARKETING Με όλα αυτά τα πλεονεκτήματα δεν είναι περίεργο που και οι τρεις εταιρείες φιναλίστ του φετινού Fleet Europe Remarketing Award - AUTO1.com , Cars2click και RMS/ Automotive - ήταν υποψήφιες για προϊόντα και υπηρεσίες που χρη- σιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για την επιθεώρηση οχημάτων. Το βραβείο απέσπασε τελικά η AUTO1. com . Στο Remarketing Village, η Macadam είχε μια ελαφρώς δια- φορετική αντίληψη για το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης: ως παράγο- Τεχνητή Νοημοσύνη - ενισχύει ή αντικαθιστά τους remarketers; 56 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=