Fleet Business #8

ΥΠΉΡΞΑΝ πολλές ευκαιρίες δικτύω- σης στο Fleet Europe Village και στο Global Fleet Managers Club , έμπνευ- σης και πληροφόρησης για τις ανα- δυόμενες τάσεις στο Fleet Europe Remarketing Forum , στο Smart Mobility Institute και στο International Fleet Managers Institute , δοκιμής οχημάτων στόλου μηδενικών εκπο- μπών με τα Test-Drive και γιορτής των άριστων επιτευγμάτων του ση- μερινού εταιρικού στόλου και των δι- αχειριστών κινητικότητας με τα Fleet Europe Awards 2021 . Σημειώστε πως το 2022, το Fleet Europe Summit θα πραγματοποιηθεί στο Δουβλίνο, στις 16 και 17 Νοεμβρί- ου. Μπορείτε να δείτε όλα τα video του Fleet Europe Summit εδώ: https://www.youtube.com/pla ylist?list=PLIwYzyfeC0nDFqM ZsSoohhNF3PWCcAP4D u ΣΥΜΠΛΉΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ Υπήρξε αρκετή συζήτηση σχετικά με την ηλεκτροκίνηση και τη μετάβαση από τα ICE στα EV. Οι περισσότεροι υπεύθυνοι στόλου και κινητικότητας μίλησαν για ηλεκτροκίνηση στόλου και ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους με- τάβασης για το 2022 και εάν αυτά περιλαμβάνουν το σύνολο ή μέρος του στόλου. Τα σχέδια ηλεκτροκίνησης εταιρικών στόλων θα συμπληρωθούν με τη θέ- σπιση προϋπολογισμών κινητικότητας. Κάποιοι εργαζόμενοι θα κρατήσουν τα εταιρικά αυτοκίνητα, ενώ σε άλ- λους θα προσφερθούν προγράμματα κινητικότητας και σε ορισμένους, συν- δυασμός εταιρικού αυτοκινήτου και προϋπολογισμού κινητικότητας, για περιπτώσεις που το αυτοκίνητο δεν θα αποτελεί την καλύτερη επιλογή μεταφοράς. Για τις εταιρείες, φυσικά, η κινητικό- τητα αποτελεί έναν τρόπο αντιμετώπι- σης της χρήσης στόλου. Η εφαρμογή προγραμμάτων διαμοιρασμού αυτοκι- νήτου, κοινόχρηστων εταιρικών αυτο- κινήτων, εναλλακτικών μετακινήσεων κινητικότητας και μικροκινητικότητας, συνάδουν με τη διασφάλιση χρήσης των οχημάτων, αντί της συχνής ακι- νησίας τους. u ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΧΡΉΣΗ ΟΧΉΜΑΤΟΣ Ενώ οι περισσότερες συζητήσεις για το 2022 αφορούσαν στην ηλεκτροκί- νηση στόλου, ένας από τους ομιλητές του Fleet Europe Summit 2021 δια- φώνησε πως ίσως μας διαφεύγει η ουσία. Όσον αφορά στη βιωσιμότητα, η ηλε- κτροκίνηση στόλου δεν αρκεί εάν, ως κλάδος, πρέπει να επιτύχουμε τους στόχους μείωσης άνθρακα έως το 2030 και συνεχίσουμε να παραβλέ- πουμε το βασικό θέμα, που είναι η χρήση και όχι η ηλεκτροκίνηση. «Σε τι ωφελεί να διαθέτεις ένα ηλε- κτρικό όχημα, αν εξακολουθεί να χρησιμοποιείται μόνο για το 4% του χρόνου;» αναρωτήθηκε. «Αυτό που θα έπρεπε να συζητάμε είναι η καλύτερη χρήση των οχημάτων στόλου. Αυτό θα χρησιμεύσει περισσότερο στην επί- τευξη των κλιματικών στόχων». u Η ΣΎΓΧΡΟΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΥΝΟΕΊ ΤΟ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΚΑΙ ΤΑ ΆΤΟΜΑ Η συζήτηση για την εταιρική κινητικό- τητα απέβη χρήσιμη, τόσο από πλευ- ράς ζήτησης, όσο και προσφοράς. Η ζωηρή και ουσιαστική συζήτηση έδω- σε έμφαση στο θέμα της εταιρικής κινητικότητας. Αυτή η ενότητα ήταν Τι αποκομίσαμε από το συνέδριο FLEET EUROPE SUMMIT Μετά από δύο χρόνια, η κοινότητα του διεθνούς στόλου και της κινητικότητας στην Ευρώπη συναντήθηκε ξανά στις Βρυξέλλες, με περισσότερους από 1.000 συμμετέχοντες σε δύο ημέρες, ενώ περισσότεροι από 200 παρακολούθησαν τη 15η διοργάνωση του Fleet Europe Summit με εικονικό τρόπο. 50 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=