Fleet Business #8

1 Σωστό πεδίο εφαρμογής Η πρώτη σύσταση αφορά στον προσδιορισμό των κοινών στόχων του στόλου σας και τον εντοπισμό προμηθευτή που παρέχει τη σωστή γενική λύση, εκείνη δηλαδή που ται- ριάζει στις περισσότερες ανάγκες. Εάν απαιτείται πιο συγκεκριμένη λύση για ορισμένες περιοχές, απευ- θυνθείτε σε άλλον προμηθευτή που μπορεί να σας καλύψει σε συγκεκρι- μένες ανάγκες και βεβαιωθείτε πως αμφότερα τα συστήματα επικοινω- νούν μεταξύ τους. 2 Διαδικασία προμήθειας Σε αντίθεση με τις τυπικές διαδικασίες RFP/RFQ (αίτημα για προσφορά), η φάση επιλο- γής μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο υπόλοιπο έργο προμήθειας, καθώς κάθε δι- αφορετική λύση έχει τη δική της διαδικασία, π.χ. η ιδιωτι- κότητα δεδομένων. Επίσης, ο επιλεγμένος προμηθευτής θα επηρεάσει τις λειτουργικές διαδικασίες. Ως εκ τούτου, ως γενική σύσταση, αποδεχτείτε το γεγονός ότι η διαδικασία προσφορών συνδεσιμότητας είναι δυναμική. 3 RFS και RFI ή RFP και RFQ; Εν συντομία, το RFS (αίτημα για λύση) και το RFI (αίτημα για πληροφόρηση) είναι οι καλύτερες επιλογές, εφόσον η εταιρεία σας βρίσκεται ακό- μα στο στάδιο σχεδιασμού της μελλοντικής της κατάστασης. Αντί να υποβάλετε επίσημη πρόταση ή αίτημα κοστολό- γησης, υποβάλετε τον σχε- διασμό σας, περιγράψτε το επιθυμητό αποτέλεσμα και ρωτήστε τους προμηθευτές πώς μπορούν να συμβάλουν σε αυτό. 4 Βασικός προμηθευτής Εάν ένας προμηθευτής παρέχει μόνον εξοπλισμό ή λογισμικό, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μόνοι σας το τελικό προϊόν. Αυτό μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι αναζητάτε, εάν οι ανάγκες ή οι στόχοι σας είναι ιδιαίτερα μοναδικοί, αλλά αυτό δεν θα ισχύει για την πλειονότητα των πελατών συνδεσιμότητας. Με άλλα λόγια, στις περισσότερες περιπτώ- σεις, πρέπει να αναζητήσετε πάροχο υπηρεσιών. Δυναμική Προμήθεια Λύσεων Συνδεσιμότητας ΠΗΓΕΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Ο εντοπισμός της πηγής προμήθειας στο λαβύρινθο της συνδεσιμότητας, της τηλεματικής, των συνδεδεμένων δεδομένων και πολλών άλλων λύσεων, μπορεί να αποβεί δύσκολος. Καθώς, τόσο οι εξοπλισμοί όσο και τα λογισμικά είναι ευρέως διαθέσιμα και φθηνά, η αλυσίδα εφοδιασμού αναπτύχθηκε υπερβολικά και κάθε νέος προμηθευτής προσπαθεί, είτε να αντιγράψει τον καλύτερο ανταγωνιστή είτε να δημιουργήσει τον δικό του χώρο. Μερικές συμβουλές μπορεί να φανούν χρήσιμες. 5 Ανταγωνιστικό πλεονέ- κτημα προμηθευτή Στη συνέχεια, προσπαθήστε να κατανοήσετε το ανταγωνι- στικό πλεονέκτημα (USP) του προμηθευτή. Ανάλογα με τους στρατηγικούς σας στόχους, μπορείτε να επιλέξετε είτε μονολειτουργική είτε πολυ- λειτουργική λύση. Ορισμένοι προμηθευτές προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους αναλό- γως στόχου, όπως λειτουρ- γική αποτελεσματικότητα ή ασφάλεια οδηγού (μονολει- τουργική), ενώ άλλοι παρέ- χουν ευρύτερα αποτελέσματα (πολυλειτουργική). 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=