Fleet Business #8
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έκθεση εδώ: https://www.arval.com/how- elcvs-perform-in-real-world ΓΡΑΦΗΜΑ 3: ΦΟΡΤΙΣΗ Πηγή: ARVAL Συνολικό κόστος ζωής (*) Κόστος καυσίμων Συνολική Συντήρηση Σύνολο Κόστους Το παράδειγμα βασίζεται στο παρακάτω προφίλ 130 χλμ την ημέρα 30.000 χλμ το χρόνο Συμβόλαιο 48 μηνών Χωρίς ιδιωτικά χιλιόμετρα Χρήση 46 εβδομάδων ετησίως / 5 ημερών την εβδομάδα Σταθερή τιμή καυσίμου για το τρίμηνο Περιλαμβάνεται πακέτο συντήρησης £28,255 33.025 € £26,241 30.671 € £30,000 £25,000 £20,000 £15,000 £10,000 £5,000 0% Small Diesel LCV Small eLCV (*) Παράδειγμα κόστους με βάση τις τιμές του ΗΒ μόνο για λόγους απεικόνισης. Οι πραγματικές τιμές διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα, την επιλογή οχήματος, τους όρους συμβολαίου και τη χρήση. σο, με τη χρήση του ντίζελ, οι στόλοι έχουν συνηθίσει στην αυτονομία που χρειάζονται, με γρήγορο ανεφοδια- σμό, αναλόγως χρήσης. Η εξοικείωση με τα διαφορετικά πρότυπα χρήσης και φόρτισης των eLCV απαιτεί αλλα- γή νοοτροπίας. Μόλις αυτή επιτευχθεί, όλα τα άλλα ακολουθούν». Σημειώνεται πως μια πολύ ευρύτερη γκάμα eLCV είναι διαθέσιμη. Πόσο σημαντικό είναι αυτό; Jean: «Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στην υιοθέτηση από στόλους. Υπάρχουν πλέον διαθέσιμα οχήματα παραδοσι- ακών κατασκευαστών, κατάλληλα για μεγάλο εύρος εφαρμογών και είναι αξιοσημείωτο πως νέοι κατασκευα- στές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βα- σίλειο και την Κίνα εισέρχονται στην «επικερδή» αγορά. Αυτός ο τύπος υγι- ούς ανταγωνισμού θα βελτιώσει τα προϊόντα και θα παρέχει καλύτερες επιλογές στους στόλους». Τι πρέπει να κάνουν πλέον οι στόλοι για να προετοιμαστούν για την ηλε- κτροκίνηση βαν; Shams: «Όσον αφορά στον προγραμ- ματισμό, οι στόλοι που επιθυμούν να δημιουργήσουν στρατηγική ηλεκτρο- κίνησης για τον στόλο των βαν τους πρέπει να ελέγξουν τις δραστηριότη- τές τους σε σχέση με τα οχήματα που χρησιμοποιούν και τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούνται. Εάν προσπαθήσετε απλώς να αντικατα- στήσετε ένα eLCV με ένα βαν ντίζελ, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αποτύχε- τε. Χρειάζεται πραγματικά κατανόηση του στόλου σας σε βάθος. «Η γνώμη μας είναι πως όλη αυτή η διαδικασία, την οποία η Arval μπορεί να υποστηρίξει πλήρως μέσω των συμβούλων μας, αποτελεί σε μεγάλο βαθμό ευκαιρία γενικών βελτιώσε- ων των δραστηριοτήτων. Δεν αφορά μόνο στην εύρεση τρόπων ενσωμά- τωσης των eLCV, αλλά την σε βάθος εξέταση του στόλου και τον προσ- διορισμό νέων τρόπων βελτίωσης, παράλληλα με την δραστική μείωση εκπομπών». Πόσο γρήγορα πιστεύετε πως θα με- ταβούμε σε ηλεκτροκίνηση; Jean: «Η αλήθεια είναι πως η εικόνα διαφέρει πολύ από χώρα σε χώρα, όσον αφορά στα διαθέσιμα οχήματα, την υποδομή φόρτισης και τα κυβερ- νητικά κίνητρα. Δεν κινούνται όλοι με την ίδια ταχύτητα. «Ωστόσο, η γενική μας άποψη είναι πως το ντίζελ θα παραμείνει βασική κινητήρια δύναμη για τους στόλους LCV τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια, αλλά, μέχρι το τέλος της δε- καετίας, ο τομέας των μικρομεσαίων βαν θα κινείται ηλεκτρικά σε μεγάλο βαθμό. Είναι επίσης πιθανό να υπάρ- ξει κίνηση παραγωγής υδρογόνου για τα μεγάλα βαν, βάσει της τεχνολογίας του τομέα φορτηγών». Τι ελπίζετε να διδαχθούν οι εταιρείες διαχείρισης στόλου από την έκθεσή σας; Shams: «Απλώς το γεγονός πως, τα eLCV παρέχουν πλέον περισσότερο από επαρκή αυτονομία στις περισσό- τερες εφαρμογές βαν, υπό πραγματι- κές συνθήκες. Και παράλληλα με την ανάγκη αλλαγής τρόπου σκέψης των εταιρειών διαχείρισης, μια συγκροτη- μένη προσέγγιση υιοθέτησης ηλεκτρι- κών βαν θα στεφθεί αναμφίβολα με επιτυχία». τερη, το κόστος κύκλου ζωής είναι χα- μηλότερο και έτσι το συνολικό κόστος είναι ίδιο. (Γράφημα 3) Το σημαντικότερο είναι πως η μετά- βαση σε ηλεκτρικό στόλο πρέπει να προγραμματιστεί χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα δεδομένα, τόσο για ηλεκτρικά βαν, όσο και για τον υπάρ- χοντα στόλο ντίζελ. 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=