Fleet Business #8

1 Στρατηγική και καθορισμός βασι- κών διαδικασιών Δημιουργήστε ένα αρχικό σχέδιο για τον εξηλεκτρισμό. Αυτό θα αποτελέσει το πρότυπο και μπορεί να προσαρμό- ζεται για κάθε αγορά. Συμπεριλάβετε επιχειρηματικούς στόχους, προσχέδιο προϋπολογισμού, πληροφορίες δε- δομένων και κανόνες πολιτικής. Έτσι θα υποστηριχθεί ο οργανισμός στην ευρύτερη στρατηγική του, τις τοπικές απαιτήσεις και τις δαπάνες. Σε αυτό το στάδιο, ίσως πρέπει να συγκρίνετε τους ανταγωνιστές σας ή/και τα δε- δομένα της αγοράς για να υποστηρί- ξετε την επιχειρηματική σας υπόθεση και να κατανοήσετε τις προσδοκίες των εργαζομένων. 2 Καθορισμός χαρακτηριστικών οδηγών Κατηγοριοποίηση των οδηγών βάσει χρήσης προσωπικού οχήματος, προ- σωπικής κατάστασης και ανάγκης προς εργασία, για τον εντοπισμό τύ- που κινητήρων (ICE, PHEV, EV ή άλ- λων). Αυτό θα εφαρμοστεί μέχρι το Βήμα 5, καθορίζοντας μοντέλα, λαμ- βάνοντας υπόψη την εμβέλεια των PHEV/EV, τον αριθμό θέσεων, την ικανότητα φόρτωσης κ.λπ. Πρέπει επί- σης να συμπεριλάβετε εκείνους που αμείβονται μέσω προϋπολογισμού κινητικότητας, αν υπάρχουν. 3 Καθορισμός μοντέλων Συνεργαστείτε με τον πάροχο leasing ή διαχείρισης στόλου για τον καθορισμό των παραγγελιών. Ενο- ποιήστε τα βασικά μοντέλα αναλό- γως επιπέδου οδηγών, διαδικασίας επιλογής οχήματος, προϋπολογισμού και μεθοδολογίας και συμφωνιών με προμηθευτές. Εκτός από το επίπεδο ανάγκης εργασίας οδηγών, μπορούν επίσης να καθοριστούν οι προτιμήσεις τους ως προς την επιλογή οχήματος. 4 Υφιστάμενο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) Υπολογίστε το πραγματικό TCO του υπάρχοντος στόλου. Σε πολλές περι- πτώσεις κάτι τέτοιο απαιτεί επιπλέον προσπάθεια και γνώση της τοπικής αγοράς για να περιληφθεί η φορολο- γία και το έμμεσο κόστος. Παράλληλα, ποσοτικοποιείται το τρέχον κόστος ερ- γασιών του στόλου, συμπεριλαμβανο- μένων των πόρων και των εργαλείων της εταιρείας. 5 Καθορισμός μελλοντικών μοντέ- λων Η επιλογή και η διαμόρφωση των βα- σικών μοντέλων ICE, PHEV και EV, βά- σει χαρακτηριστικών οδηγών και χρή- σης, θα επιτρέψει τον προσδιορισμό του βέλτιστου μείγματος. Μπορεί να χρειαστεί να συμπεριληφθούν μάρκες εκτός των προτιμώμενων κατασκευα- στών για ευρύτερη επιλογή. 6 Μελλοντικό συνολικό κόστος ιδι- οκτησίας Ένα αίτημα προσφοράς για καθο- ρισμό τιμών leasing /κόστους των αυτοκινήτων ως μέρος του TCO, επι- τρέπει βελτίωση της διαμόρφωσης των μελλοντικών οχημάτων. Εάν ο οργανισμός διαθέτει περιορισμένες πληροφορίες σχετικά με λύσεις ηλε- κτροκίνησης, θα πρέπει να υπάρξει παράλληλα αίτημα για πληροφορίες που αφορούν συγκεκριμένα προϊόντα και πακέτα υπηρεσιών. 7 Δημιουργία μελλοντικών σενα- ρίων Η πρόβλεψη πιθανών σεναρίων λαμ- βάνει υπόψη το TCO και τις εκπομπές των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και προβλέπει δαπάνες βάσει διαφορετι- κού μείγματος κινητήρων και χαρακτη- ριστικών οδηγών για κάθε αγορά. Αυ- τό παρέχει ανάλυση υψηλού επιπέδου για χαμηλό, μεσαίο και υψηλό επίπεδο υιοθέτησης. Ιδανικά, αυτό πρέπει να λαμβάνει υπόψη, όχι μόνο το μείγμα εταιρικών αυτοκινήτων, αλλά και τους προϋπολογισμούς κινητικότητας και τα επιδόματα. Έτσι δημιουργείται εικόνα για ευρύτερες συζητήσεις με τα ενδι- αφερόμενα μέρη και υποστήριξη με εσωτερική δέσμευση. 8 Τρέχον έναντι μελλοντικού σε- ναρίου Συνοψίστε τα πλέον ρεαλιστικά σε- νάρια για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων. Συγκρίνετε τις βασικές γραμμές TCO και άνθρακα με τα νέα σενάρια, επισημαίνοντας τις απαιτού- μενες αλλαγές πολιτικής και την ανά- λυση απόδοσης επένδυσης. Πρέπει να συμπεριληφθούν δεδομένα για τα οχήματα, τους επιλεγμένους προμη- θευτές και τα μελλοντικά μοντέλα. 9 Προγραμματισμός και προετοι- μασία Οι λεπτομέρειες του επιλεγμένου Για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής δεν χωράει πλέον καθυστέρηση και οι οργανισμοί πρέπει να δράσουν αμέσως προς μετριασμό του αντίκτυπου των επαγγελματικών μετακινήσεων σεναρίου, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών διαχείρισης μελλο- ντικού στόλου, είναι το επόμενο ση- μαντικό βήμα. Καθορίστε ένα σχέδιο εφαρμογής βασισμένο στην ανάλυση και τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας. Επιβεβαιώστε τις τοπικές ιδιαιτερότητες για να εξασφαλίσετε την ετοιμότητα της τοπικής διοίκησης και τη συμμετοχή των εργαζομένων. Η διοίκηση αλλαγών και ο προγραμ- ματισμός επικοινωνίας είναι υψίστης σημασίας σε αυτό το στάδιο. Σε αυ- τά περιλαμβάνονται η προετοιμασία ενός ισχυρού μηνύματος προς την ευρύτερη κοινότητα των ενδιαφερο- μένων μερών, τα αποτελέσματα των όποιων πιλοτικών έργων και η καθο- δήγηση και εκπαίδευση σχετικά με την τεχνολογία PHEV και EV. 10 Εφαρμογή και τελικές ρυθμί- σεις Πολλοί οργανισμοί εφαρμόζουν κλι- μακωτή διαδικασία. Τα μελλοντικά λειτουργικά πρότυπα μπορεί να μην είναι 100% ξεκάθαρα σε όλες τις αγο- ρές και πρέπει να υπάρχει ευελιξία. Η εμπειρία δείχνει πως η επιτυχημένη υλοποίηση απαιτεί εσωτερική συνερ- γασία και συνεργασία με τους προ- μηθευτές και, συχνά, υποστήριξη το- πικών ειδικών. Δημιουργήστε ομάδα εργασίας και προσδιορίστε τα βασικά στοιχεία περιοδικών ελέγχων, για τελι- κές ρυθμίσεις μετά την έναρξη, βάσει δεδομένων πραγματικού χρόνου και ανατροφοδότησης χρηστών. 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=