Fleet Business #7

το 2020, υπάρχουν 14 gigafactories μπαταριών στην Ευρώπη, ενώ έχουν ήδη ανακοινωθεί ή βρίσκονται υπό κα- τασκευή περίπου 33 νέα εργοστάσια. Αναμφίβολα θα υπάρξουν πολλά πε- ρισσότερα προς κάλυψη της προβλε- πόμενης ζήτησης μπαταριών. Η Βόρεια Αμερική θα βιώσει επίσης ταχύ ρυθμό ανάπτυξης, αν και από χαμηλότερο σημείο εκκίνησης. Οι πωλήσεις EV αναμένεται να αυξη- θούν ταχύτερα κατά την επόμενη δεκαετία, με την κυβέρνηση Biden να εφαρμόζει αυστηρότερα πρότυπα οικονομίας καυσίμων και να ενθαρ- ρύνει περισσότερες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση. Το νέο πρωτόκολλο USMCA θα απαι- τεί αυστηρότερους ελέγχους προέ- λευσης εξαρτημάτων οχημάτων, συ- μπεριλαμβανομένων των μπαταριών, οι οποίοι θα ενθαρρύνουν περαιτέρω τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους κατασκευαστές στην προμήθεια μπα- ταριών από τη Βόρεια Αμερική. Δώδεκα νέα gigafactories έχουν ανα- κοινωθεί στις ΗΠΑ, πέραν των εννέα υπαρχόντων. Προς το παρόν δεν προ- γραμματίζονται gigafactories στη Βό- ρεια Αμερική εκτός των ΗΠΑ, ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπερι- λαμβανομένης της GM και της Ford , επενδύουν σε παραγωγική ικανότητα EV στον Καναδά και το Μεξικό. Μέχρι το 2030, αναμένεται ότι η παραγωγή μπαταριών της Βόρειας Αμερικής θα αυξηθεί παράλληλα με την αγορά και το μερίδιο αγοράς της θα παραμείνει σταθερό στο 10% περίπου. Φυσικά, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι όλα τα εργοστάσια που ανακοι- νώθηκαν θα γίνουν πραγματικότητα ή θα φτάσουν στα υψηλά επίπεδα που αναφέρονται. Ορισμένες εταιρείες εί- ναι startup και θα χρειαστεί να πραγ- ματοποιηθούν επενδύσεις εντάσεως κεφαλαίου. Σε άλλες περιπτώσεις, πά- ροχοι από την Κίνα και άλλες χώρες ενδέχεται να δυσκολευτούν να εισέλ- θουν σε νέες αγορές στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ. Ωστόσο, αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση μπαταριών και οι πά- ροχοι που είναι σε θέση να παράγουν και να προμηθεύουν μπαταρίες είναι πιθανόν να έχουν έτοιμους πελάτες. (Πίνακας 2, Πίνακας 3, Πίνακας 4) ΠΊΝΑΚΑΣ 4: ΟΜΙΛΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΊΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΈΣ ΜΠΑΤΑΡΙΏΝ Όμιλος Μάρκες Προμηθευτές μπαταριών BAIC BAIC, BAW, Foton CATL BMW BMW, Mini, Rolls-Royce CATL BYD BYD BYD Daimler Mercedes-Benz, Smart, AMG LG Chem, SK Innovation, CATL για φορτηγά & λεωφορεία Ford Ford, Lincoln LG Chem, Panasonic, SK Innovation (ΗΠΑ) Geely Geely, Volvo Cars, Polestar, Lynk & Co CATL, LG Chem General Motors GMC, Chevrolet, Buick, Cadillac Κυρίως LG Chem (μελλοντικά Κοινοπραξία Ultium με LG Chem) Great Wall Great Wall, Haval, Wey, Ora Farasis Energy / LG Chem Honda Honda, Acura Panasonic, CATL Hyundai-Kia Hyundai, Kia, Genesis SK innovation, LG Chem, CATL για την Κίνα Mahindra Mahindra & Mahindra LG Chem Mazda Mazda Primearth EV Energy (PEVE), Panasonic Renault-Nissan- Mitsubishi Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Infiniti, Lada, Samsung Motors, Datsun, Alpine, Venucia, Mitsubishi: Toshiba ή Lithium Energy Japan Corp. (GS Yuasa & Mitsubishi JV) Nissan: LG Chem, CATL (Κίνα) Renault: LG Chem SAIC SAIC, Wuling, Maxus, MG, Roewe, Yuejin A123 Systems, CATL Stellantis Peugeot, Citroen, DS, Fiat, Chrysler, Dodge, Ram, Jeep, Lancia, Maserati, Alfa Romeo, Opel, Vauxhall, Abarth LG Chem, CATL (SAFT κοινοπραξία με Total στο μέλλον) Subaru Subaru PEVE Suzuki Maruti Suzuki, Suzuki Toshiba Tata Motors Tata, Jaguar, Land Rover Jaguar: LG Chem, Samsung SDI από το 2021 Tata: Tata AutoComp Systems Ltd. Tesla Tesla Panasonic, LG Chem & CATL στην Κίνα (& πιθανώς EVE Energy) – κυψέλες εσωτερικά από το 2021 Toyota Toyota, Lexus, Daihatsu, Hino Panasonic Volkswagen Group VW, Audi, Seat, Skoda, Bugatti, Porsche, Lamborghini, Ducatti, Scania, MAN LG Chem, Samsung SDI και SKI για ΕΕ, CATL για Κίνα, SKI για Β. Αμερική από το 2022. Northvolt στο μέλλον Πηγή: Automotive from Ultima Media Τα στοιχεία περιλαμβάνονται σε λεπτομερή έκθεση 157 σε- λίδων με τίτλο «Ανάλυση αλυ- σίδας εφοδιασμού μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων» του Ιουνίου 2021, που βασίζονται σε ανεξάρτητη εργασία και έρευνα της Automotive από την Ultima Media , την μονάδα επιχειρηματικής πληροφόρη- σης της Ultima Media. 50 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=