Fleet Business #7

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ μπαταριών ιόντων λιθίου είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της αυτονομίας οδήγησης των ηλεκτρικών οχημάτων και τη μεί- ωση του κόστους των επαναφορτι- ζόμενων κινητήρων, σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ωστόσο, με τη ζήτηση για EV να αυξάνεται τα- χύτερα από ό,τι είχε προβλεφθεί προ πανδημίας, η προσφορά και το κόστος υλικών, όπως το λίθιο και το κοβάλτιο, έχουν αυξηθεί, ενώ πολλοί κατασκευ- αστές οχημάτων εξαρτώνται από λί- γους προμηθευτές μπαταριών ιόντων λιθίου. Εν τω μεταξύ, καθώς μεγάλο μέρος της αλυσίδας αξίας εδρεύει στην Ασία και ιδιαίτερα στην Κίνα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι προμη- θευτές τους σχεδιάζουν να αναπτύ- ξουν εργοστάσια μπαταριών σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η ανάπτυξη μιας ισχυρής και ευέλι- κτης εφοδιαστικής αλυσίδας μπατα- ριών EV θα αποτελεί όλο και μεγαλύ- τερο πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό ηλεκτροκίνησης οχημάτων. Σε αυτόν περιλαμβάνεται η εξασφάλιση στοι- χείων μπαταριών EV, όπως λίθιο, υλικά ηλεκτροδίων, ανόδια, υλικά καθόδων και ηλεκτρολύτες. Αυτό σημαίνει δια- τήρηση της προμήθειας κυψελών λι- θίου μέσω συμφωνιών με διαφορετι- κούς προμηθευτές. Και θα αναγκάσει επίσης περισσότερες αυτοκινητοβιο- μηχανίες και προμηθευτές στην κα- τασκευή μπαταριών ιόντων λιθίου σε περιφερειακά gigafactories ή πλησίον της γραμμής παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Η αύξηση της ζήτησης και της πα- ραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου οδηγεί στην εμφάνιση μεγάλων προ- μηθευτών μπαταριών, συμπεριλαμβα- νομένων των LG Energy Solution , SK Innovation , CATL και Panasonic , μαζί με startup παραγωγής μπαταριών EV όπως οι Northvolt , Farasis , SVOLT και πολλές άλλες. Παράλληλα, οι αυτοκι- νητοβιομηχανίες διαφοροποιούν τους προμηθευτές τους και αυξάνουν την Η αύξηση της ζήτησης και της παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου οδηγεί στην εμφάνιση μεγάλων προμηθευτών μπαταριών παραγωγή μπαταριών ιόντων λιθίου. Άλλες, συμπεριλαμβανομένων των Volkswagen Group , General Motors , Stellantis και Ford επιδιώκουν το πρό- τυπο παραγωγής μπαταριών λιθίου της κοινοπραξίας Tesla και Panasonic - ή ακόμη και ίδιες δραστηριότητες εξόρυξης λιθίου και gigafactory. ΣΧΗΜΑ 1: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 2021-2040 (ΜΟΝΑΔΕΣ) 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027 2028 2029 2030 2031 2032 2033 2034 2035 2036 2037 2038 2039 2040 ICE 63950 60580 55200 41952 46147 48455 48309 48116 47875 47445 46970 44622 41498 37348 33128 29815 27430 26881 26344 26344 25817 24784 23297 21433 NGV+FCV 800 850 900 630 693 714 728 743 757 773 788 804 820 836 853 870 888 905 923 942 961 980 999 1019 MHEV 2500 3000 3500 4200 4620 5082 5692 6375 7140 7997 8956 10031 11235 12583 13841 14948 15247 14485 13471 12528 11526 10489 9440 8496 HEV 1500 2000 2500 3000 3300 3630 4066 4553 5100 5712 6397 7165 8025 8988 9887 10677 10891 10346 9622 8949 8322 7740 7198 6694 PHEV 650 750 750 1050 1260 1537 1875 2288 2791 3405 4155 5069 6184 7420 8385 9224 9962 10460 10460 9414 8472 7625 6863 6176 EV 1300 1500 1500 1950 2399 2926 3658 4572 5532 6639 7900 9401 11093 12979 15056 17314 19392 21719 24325 27244 30514 34175 38276 42869 0 10000 20000 30000 40000 50000 60000 70000 80000 90000 100000 Πωλήσεις (χιλιάδες μονάδες) Τύπος κινητήρα: Κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE), όχημα φυσικού αερίου (NGV), όχημα κυψελών καυσίμου (FCV), ήπιο υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (MHEV), υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (HEV ή “πλήρως” υβριδικό), Plug-in Υβριδικό Όχημα (PHEV), ηλεκτρικό όχημα (EV ή ηλεκτρικό όχημα “μπαταρίας”) Πηγή: Automotive fromUltima Media 45 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=