Fleet Business #7

SEAT TΕΧΝΟΚΆΡ Χάρης Δάνδουρας, Εμπορικός Διευθυντής Ποια είναι η εταιρεία σας και ποιες υπηρεσίες προσφέρει; Η SEAT Tεχνοκάρ επεκτείνει τις δρα- στηριότητές της πέρα από τα γνωστή και πολύχρονη εμπλοκή της με τα αυ- τοκίνητα SEAT, πλέον και στον τομέα της μικροκινητικότητας μέσω του sub brand SEAΤ ΜΟ που πρόσφατα ξε- κίνησε την δραστηριότητά του. Προ- σφέρουμε κάτω από την ομπρέλα της SEAT MO, τα ηλεκτροκίνητα πατίνια SEAT MO e-kick scooters 25 & 65 και πρόσφατα το πλήρως ηλεκτρικό SEAT MO eScooter 125, το πρώτο μας 100% ηλεκτρικό σκούτερ με κορυφαία αυτο- νομία έως 137 χλμ, αποσπώμενη μπα- ταρία για εύκολη φόρτιση, μηδενικούς ρύπους και κορυφαίες επιδόσεις και ευελιξία στην πόλη. Συνεργάζεστε με επιχειρήσεις στο πλαίσιο της πολιτικής τους κινη- τικότητας και, αν ναι, τι ακριβώς προσφέρετε σε αυτές από πλευράς υπηρεσιών; Ήδη μέσα από την “αδελφές” Hertz Autohellas προσφέρουμε το eScooter 125 προς ενοικίαση σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, ενώ η Kineo μέσω του www.kineo.gr προ- σφέρει τα SEAT e-kick scooters για μηνιαία χρήση. Παράλληλα, η SEAT με το eScooter 125 συμ- μετέχει και στο project του Volkswagen Group για μετατροπή της Αστυ- πάλαιας σε ένα πράσινο νησί πρότυπο στη Μεσό- γειο. Πώς ανταποκρίνεται το ελληνικό κοινό στην ηλεκτρική μικροκινητι- κότητα; Το ενδιαφέρον του κοι- νού είναι έντονο. Η συ- ντριπτική πλειοψηφία του για την ώρα ενδιαφέρεται για αγορά ηλεκτρικών ποδηλάτων, όπου η κρατική επιδότηση είναι και αναλογικά υψηλότερη. Έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα στη δραστηριότητά σας και, αν ναι, τι χρειάζεται για να ξεπεραστούν; Τα περισσότερα προβλήματα έχουν να κάνουν με καθυστερήσεις στις εκταμιεύσεις των επιδοτήσεων του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρι- κά», καθώς και με του περιορισμούς του στο πλήθος των επιδοτού- μενων οχημάτων για εταιρική χρήση. Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον; Βασική μας προτεραι- ότητά είναι να έρθει το αγοραστικό κοινό σε άμεση επαφή με τα προιόντα μας και να γνωρίσει από πρώτο χέρι τη νέα εμπειρία μετακίνησης που αυτά προσφέρουν για τις σύγχρονες πόλεις. Το ηλεκτρικό SEAT MÓ eScooter 125, διατίθεται στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές και στην Ελλάδα. Η SEAT MÓ ξεκίνησε το 2021 με ένα νέο ευέλικτο μοντέλο συνδρομής για το ηλεκτρικό της σκού- τερ, με κόστος 70 ευ- ρώ την εβδομάδα ή 150 ευρώ το μήνα. Μετά την επιτυχία της πιλοτικής δοκιμής που πραγματο- ποιήθηκε στο κέντρο της Βαρκελώνης, η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει αυτήν την υπηρεσία στην ευρύτερη περιοχή της πόλης, για όσους σκέ- φτονται να αγοράσουν μια ηλεκτρική μοτοσικλέ- τα αλλά θέλουν πρώτα να τη δοκιμάσουν. 40 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=