Fleet Business #7

παρόχους. Οι πόλεις που διαθέτουν 10 ή περισσότερους παρόχους, παρό- μοιους μεταξύ τους, συχνά παρέχουν άδειες σε όλους με την ελπίδα ότι, μέσω της αγοράς, θα επικρατήσουν οι καλύτεροι. Η χρήση δεδομένων προς επιλογή των καταλληλότερων παρόχων - βάσει δρομολογίων, κρι- τηρίων βιωσιμότητας, κόστους κ.λπ. - θα απέδιδε καλύτερα αποτελέσματα για τις πόλεις, τους χρήστες και τους παρόχους. 2 Συνεργασία για αύξηση της δια- τροπικότητας των πόλεων Καθώς η μικροκινητικότητα ωριμάζει ως τομέας, οι πάροχοι οφείλουν να μεταβούν από την απλή δραστηριό- τητα παροχής αυτόνομων υπηρεσιών, σε πλήρως ενσωματωμένα μέρη των υφισταμένων δικτύων δημόσιας κινη- τικότητας και διαμοιρασμού. Η συνεργασία της Voi με τον προ- αστιακό σιδηροδρομικό φορέα Hamburger Hochbahn στοχεύει στην επέκταση της χρήσης ηλεκτρικών σκούτερ πέρα από το κέντρο του Αμ- βούργου. Τα σκούτερ βρίσκονται σε κεντρικούς και επιλεγμένους προα- στιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς και στους επιβάτες του τρένου παρέ- χονται εκπτώσεις και άλλα κίνητρα για τη χρήση τους. 3 Δημιουργία ευέλικτων λύσεων υποδομής Οι δρόμοι πρέπει να σχεδιάζονται ώστε να εξυπηρετούν τη μικροκινη- τικότητα με προγραμματισμένους και ελεγχόμενους τρόπους. Οι πλη- ροφορίες δεδομένων διαμοιρασμού προσδιορίζουν επίσης τις αποφάσεις ευέλικτων υποδομών. Ένας ενιαίος χώρος στάθμευσης αυ- τοκινήτων κανονικού μεγέθους μπο- ρεί να φιλοξενήσει έως και 20 ηλε- κτρικά σκούτερ, οπότε η μετατροπή χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων σε ζώνες στάθμευσης ηλεκτρικών σκού- τερ μπορεί να ενισχύσει τη χρήση μι- κροκινητικότητας και συγχρόνως να αποθαρρύνει τη χρήση αυτοκινήτου. Οι αυτόματοι περιορισμοί ταχύτητας μπορούν να βοηθήσουν την ασφαλή κυκλοφορία των σκούτερ στα πεζο- δρόμια και τους ποδηλατόδρομους. Και οι απαγορευμένες στην κυκλο- φορία περιοχές θα καθησυχάσουν τις ανησυχίες των πεζών. Όλα αυτά μπορεί να εφαρμοστούν τοπικά, μο- νίμως ή προσωρινά. Η ΠΟΡΕΊΑ ΠΡΟΣ ΈΝΑ ΒΙΏΣΙΜΟ ΜΈΛΛΟΝ Αυτό το νέο περιβάλλον θα βασίζε- ται σε δεδομένα διαμοιρασμού, στην πραγματική κατανόηση του αντίκτυ- που υπηρεσιών σκούτερ στην καθη- μερινότητα, σε συγκεκριμένους στό- χους και πολύ στενότερη συνεργασία μεταξύ των αρχών της πόλης και των παρόχων. Δεν μπορεί να επιτευχθεί μονομιάς και θα υπάρξουν πολλά λά- θη στην πορεία. Όμως, με την κατάλληλη υποστήριξη, τα ηλεκτρικά σκούτερ μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά σε καθαρό- τερες πόλεις, πιο ήσυχες, πιο προσβά- σιμες και ευχάριστες - και, ίσως το πιο σημαντικό, περισσότερο βιώσιμους τόπους διαβίωσης. Η πρωινή κυκλοφοριακή αιχμή επηρεάζει έντονα την επιλογή τρόπου μικροκινητικότητας με σταθμό βάσης 35 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=