Fleet Business #7

(Γερμανία), Αϊντχόφεν (Ολλανδία), Μπορντώ (Γαλλία) και Μαδρίτη (Ισπα- νία). Οι περισσότεροι επιθυμούν την ηλεκτρική μικροκινητικότητα προς επί- τευξη των στόχων μεταφοράς τους και πιο ολοκληρωμένης και βιώσιμης παροχής υπηρεσιών. ΈΝΑ ΜΈΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΌΛΕΙΣ Τα πρώτα διδάγματα από τις πόλεις είναι πως οι στατικές και άκαμπτες ρυθμίσεις βάσει κανόνων, συνή- θως δεν συμβαδίζουν με έναν τόσο νέο και ταχέως αναπτυσσόμενο το- μέα. Η άκαμπτη εφαρμογή μέτρων, όπως μέγιστος αριθμός σκούτερ -ή σε ορισμένες περιπτώσεις, πλήρεις απαγορεύσεις- μπορεί να καταστεί αντιπαραγωγική, περιορίζοντας την εξάπλωση υπηρεσιών και απαγορεύ- οντας στους χρήστες την πρόσβαση στα διαθέσιμα οφέλη. Η μετάβαση σε ένα βιώσιμο σενάριο, στο οποίο η μικροκινητικότητα καλύ- πτει τις ανάγκες των πόλεων, των πα- ρόχων και των χρηστών, εξαρτάται από τη θέσπιση ενός υποστηρικτικού ρυθμιστικού πλαισίου - αρκετά ευέλι- κτου ώστε να διατηρείται ο έλεγχος χωρίς να παρεμποδίζεται η λειτουρ- γία. Η δυναμική ρύθμιση γίνεται βά- σει δεδομένων μέτρων απόδοσης και υλοποιείται μέσω κινήτρων για καλή απόδοση και κυρώσεων για χαμηλή απόδοση. Για παράδειγμα, αντί συγκε- κριμένου ορίου μεγέθους στόλου, μια πόλη μπορεί να θέσει ευέλικτο όριο βάσει του ημερήσιου αριθμού διαδρο- μών ανά σκούτερ. Με την αύξηση της ζήτησης, μπορούν να διατεθούν πε- ρισσότερα σκούτερ και να αποσύρο- νται με τη μείωσή της. Αυτό επιτρέπει μέγιστη προσβασιμότητα με ελάχιστη αναστάτωση. Τόσο οι πόλεις, όσο και οι πάροχοι, πρέπει να αρχίσουν να ανταλλάσσουν δεδομένα και να συνεργάζονται στε- νότερα για παροχή υπηρεσιών και συνεργασίες με παρόχους δημόσιων μεταφορών, καθώς και να δημιουρ- γήσουν ευέλικτες υποδομές για την κάλυψη μελλοντικών αναγκών - ει- δικότερα για τη στάθμευση και την ασφαλή χρήση. Ακολουθούν τρεις ενέργειες που πρέ- πει να ληφθούν υπόψη: 1 Οφέλη από προηγμένες πλατφόρ- μες ανταλλαγής δεδομένων Η γεφύρωση της διαφοράς δεδομέ- νων είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα δυναμικής ρύθμισης. Η πόλη του Αμ- βούργου πραγματοποιεί πιλοτικό πρό- γραμμα με το Wunder Mobility , βάσει δεδομένων χρήσης, που παρέχονται από τους τέσσερις παρόχους ηλεκτρι- κών σκούτερ της πόλης. Το αποτέλε- σμα είναι ένας πίνακας δεδομένων με πληροφορίες για τον εντοπισμό, το πλήθος και τον χρόνο κυκλοφορίας των σκούτερ στην πόλη. Βοηθά ήδη τις αρχές στη διαχείριση του συνολι- κού αριθμού και της κατανομής του στόλου, τον εντοπισμό των κενών στις υπηρεσίες και την αποτελεσματικότε- ρη διαχείριση στάθμευσης των σκού- τερ. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να βοηθήσουν σε καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τη χορήγηση αδειών στους Οι δρόμοι πρέπει να σχεδιάζονται ώστε να εξυπηρετούν τη μικροκινητικότητα με προγραμματισμένους και ελεγχόμενους τρόπους 34 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=