Fleet Business #7

ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΡΟΣΈΛΚΥΣΗΣ ΤΑΛΈΝΤΩΝ Κατά την άποψη της IBM , η μετάβα- ση από το στόλο στην κινητικότητα ενισχύεται όχι μόνο από τη φιλοδο- ξία επίτευξης μηδενικών εκπομπών ως το 2030. Αντικατοπτρίζει και την μεταβαλλόμενη στάση έναντι της κινητικότητας ως επιδόματος και πα- ροχής των εργαζομένων: «Αποτελεί εργαλείο προσέλκυσης ταλέντων και ενσωμάτωσης. Επιτρέπει την ελευθε- ρία επιλογής και είναι ελκυστική ειδικά για τη γενιά των millennials». Στην πραγματικότητα, πολύ λίγοι νε- οπροσλαμβανόμενοι επιθυμούν εται- ρικό αυτοκίνητο και η επιλογή αυτή θεωρείται πεπαλαιωμένη σε πολλές αγορές. «Αλλά αυτή η αλλαγή δεν εί- ναι εύκολη και δεν θα συμβεί εν μια νυκτί». Η κινητικότητα ως παροχή εξε- λίσσεται σε μέρη όπου η φορολογία και οι κανονισμοί είναι αρκετά ώριμα. «Υπάρχουν επίσης πολιτιστικοί παρά- γοντες: σε ορισμένες χώρες, όπως η Ουγγαρία για παράδειγμα, το εταιρικό αυτοκίνητο παραμένει σημαντικό σύμ- βολο κύρους. Υπάρχει επίσης ένας πιο άμεσος γεωγραφικός παράγοντας: σε ένα αστικό περιβάλλον όπως το Λον- δίνο, το εταιρικό αυτοκίνητο δεν έχει νόημα». θανότητα αποδοχής των λύσεων». «Πώς παρακινείτε τους εργαζόμενους στη χρήση εναλλακτικών λύσεων κι- νητικότητας; Όλα καταλήγουν στην προσωπική τους προτίμηση: στην ευ- κολία χρήσης της επιλογής και στον χρόνο που εξοικονομεί», προσέθεσε ο κ. Schellekens. Ωστόσο, η ευκολία χρήσης είναι ένα θέμα για τον πά- ροχο: «Χρειαζόμαστε προγράμματα κινητικότητας που θα λειτουργούν διασυνοριακά. Γνωρίζουμε πως είναι δύσκολο, αλλά απαραίτητο. Αυτό χρει- αζόμαστε». Είναι σαφές πως η μετάβαση από το στόλο στη διαχείριση κινητικότητας αυξάνει την πολυπλοκότητα για τις εταιρείες που προβαίνουν στην αλλα- γή. Ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης είναι να αντιμετωπιστεί ως σημαντικό έργο προς επίτευξη. «Οι παροχές πρέ- πει να αποτελούν έκφραση των αξιών της εταιρείας», δήλωσε η Eva Lawless (Head of Benefit Transformation της Mercer ). ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΑ «ΕΣΩΤΕΡΙΚΆ ΤΑΛΈΝΤΑ» Καθώς οι εταιρείες αντιμετωπίζουν ένα συνεχώς διευρυνόμενο φάσμα τύπων εργαζομένων, η στρατηγική παροχών τους πρέπει να «εξατομι- Η Κινητικότητα ως Παροχή «πρέπει να εκφράζει εταιρικές αξίες » SMART MOBILITY CONFERENCE Το πρώτο Smart Mobility Conference του Fleet Europe ήταν και η πρώτη του εκδήλωση αφιερωμένη 100% στην εταιρική κινητικότητα. Αυτό το θέμα συνοδεύεται από ένα εξίσου σημαντικό: την κινητικότητα ως παροχή. Ή, όπως το έθεσε περιεκτικά ο Franck Leveque (Business Unit Leader Mobility στο Smart Mobility Conference, εταίρος της Frost & Sullivan ) κατά την έναρξη της εκδήλωσης: «Η κινητικότητα αποτελεί τη νέα παροχή προς τους εργαζομένους». Όπως κατέστη σαφές κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό έχει σημαντικές επιπτώσεις, τόσο για τον στόλο, όσο και για το Ανθρώπινο Δυναμικό. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις μαγνητοσκοπήσεις του Smart Mobility Conference στο YouTube. Οι Alexander Merkel (Fleet & Travel Manager Europe της LDS Church ) και Wim Schellekens (Επικεφαλής Cat- egory Management της Bridgestone Europe ) συζήτησαν για τη Μεγιστο- ποίηση της Αξίας της Εταιρικής Κινη- τικότητας ως Παροχής. ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΉ ΤΗΣ ΑΤΖΈΝΤΑΣ Η Bridgestone αναζητά νέα Κεντρικά Γραφεία και η εταιρική κινητικότητα διαδραματίζει ρόλο στη διαδικασία: «Οι νέοι ζουν σε αστικό περιβάλλον και δεν θέλουν πια εταιρικό αυτοκί- νητο. Επιθυμούν εναλλακτικές λύσεις για μετακίνηση από και προς την ερ- γασία. Αυτό επηρεάζει την αναζήτησή μας για νέα τοποθεσία. Και μειώνει το μέγεθος του χώρου στάθμευσης που χρειαζόμαστε», ανέφερε ο κ. Schellekens. Η κινητικότητα ως παρο- χή εργαζομένων μπορεί να αποτελεί επιλογή διαφορετικών διαβαθμίσεων ωριμότητας για όλη την Ευρώπη, αλλά «βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας σε όλες τις αγορές μας». Επιλέγοντας την κατάλληλη εταιρική κινητικότητα, οι εταιρείες αποκτούν έναν σημαντικό σύμμαχο - τους ίδιους τους εργαζόμενους. «Εμπλέξτε τους στην επιλογή κινητικότητας που θα προσφέρετε. Αυτό αυξάνει την πι- 28 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=