Fleet Business #7

ΜΠΟΡΕΊ Η ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΉΣΕΙ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΌ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ; Όχι για δύο λόγους. Ο πρώτος λό- γος αναφέρθηκε ήδη. Είναι σχε- δόν αδύνατο να προσδιοριστεί σε ισοδύναμη βάση η αξία ενός επιδόματος κινητικότητας που θα αντικαταστήσει πλήρως την παρο- χή αυτοκινήτου. Κάθε εργαζόμε- νος έχει διαφορετική αντιληπτή αξία του εταιρικού αυτοκινήτου. Ο δεύτερος λόγος είναι το επίπεδο της αλυσίδας εφοδιασμού κινητι- κότητας: απλώς δεν είναι σε θέση να προσφέρει το ίδιο επίπεδο άνε- σης που προσφέρει ένα εταιρικό αυτοκίνητο. Επομένως, η κινητικότητα πρέπει να θεωρείται προσθήκη στο εται- ρικό αυτοκίνητο και όχι λύση που το αντικαθιστά. ΠΌΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΌΜΑΣΤΕ; Η εξατομίκευση είναι αναπόφευκτη. Κάποιοι εργαζόμενοι χρειάζονται πο- δήλατο, άλλοι χρειάζονται δημόσιες συγκοινωνίες, ομάδες εργαζομένων μπορούν να μετακινηθούν μαζί και χρειάζονται αυτοκίνητα διαμοιρα- σμού. Υπάρχουν λοιπόν δύο προσεγ- γίσεις: 1 Ύπαρξη πολλών επιλογών κινητικό- τητας για τους εργαζόμενους και σταδιακός εντοπισμός των πιο κατάλ- ληλων. Αυτή η διαδικασία απαιτεί χρό- νο, πολλές αναλύσεις και διαχείριση, αλλά είναι εξαιρετικά χρήσιμη, καθώς θα προσδώσει εμπειρία στη διαχεί- ριση κινητικότητας και θα δώσει τη σωστή λύση βάσει εμπειρίας και όχι προβλέψεων. 2 Δημιουργία συνόλων δεδομέ- νων που περιλαμβάνουν αναλυ- τικά στοιχεία χρήστη, δεδομένα CRM, έρευνες κ.λπ . και θα επιτρέψουν εμπε- ριστατωμένη εκτίμηση των λύσεων που θα λειτουργήσουν. Αυτή η προ- σέγγιση βασίζεται σε πρόβλεψη και όχι σε εμπειρία. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να ενσωματωθεί σύστημα συνεχούς βελ- τίωσης: η συμπεριφορά των εργαζο- μένων δεν είναι στατική, ακόμη και αν είναι προβλέψιμη, αλλά το πιο σημα- ντικό: το οικοσύστημα κινητικότητας αλλάζει διαρκώς και εμφανίζονται νέ- οι πάροχοι, ενώ άλλοι εξαφανίζονται. ΠΏΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΆΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΌΜΕΝΟΥΣ; Η «Επιλογή» είναι η καλύτερη μέ- θοδος. Π.χ. αντί να εξαναγκάζο- νται οι πωλητές σε μια λύση, δώστε τους τη δυνατότητα να δημιουργή- σουν τη δική τους. Μια προσέγγιση που λειτουργεί καλά, ίσως είναι η προβολή οπτικού υλικού που θα επιτρέψει στους εργαζόμενους να επιλέξουν 100% αυτοκίνητο, έως καθόλου, με επιλογές κινητικότη- τας που καλύπτουν τις ανάλογες περιπτώσεις μη χρήσης αυτοκινή- του. Για παράδειγμα: ένας εργα- ζόμενος επιλέγει 70% αυτοκίνητο, γεγονός που δίνει 30% ευκαιρίες για παροχή κάποιου διαφορετικού μέσου. Μπορεί να προσφερθεί 20% δη- μόσιων μέσων και 10% ηλεκτρικού ποδηλάτου. Σε ιδανική περίπτωση, αυτό ταιριάζει σε μια στρατηγική συνολικών παροχών, όπου το 30% μη χρήσης αυτοκινήτου μπορεί να διατεθεί, για παράδειγμα, στην εκ- παίδευση, σε μια επιπλέον ημέρα αδείας ή ακόμα και σε μισθό. 25 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=