Fleet Business #7

Η ΑΡΓΉ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΏΝ ΑΓΟΡΏΝ Η αγορά αυτοκινήτων στο διαδίκτυο αυξάνει σε δημοτικότητα, αλλά οι πε- ρισσότεροι καταναλωτές προτιμούν την προσωπική εμπειρία των συμβατι- κών αντιπροσωπειών. Στην Ιαπωνία, το 80% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα αγόραζαν το επόμενο όχημά τους σε αντιπροσωπεία. Στη Γερμανία το 76% και στις ΗΠΑ το 71%. Μεταξύ των καταναλωτών στην EMEA, οι προτιμή- σεις ήταν παρόμοιες. Η Ινδία και το ΗΒ παρουσίασαν την υψηλότερη αποδοχή στην αγορά αυτοκινήτων διαδικτυακά (27% και 19% αντίστοιχα). Όσον αφο- ρά στην εικονική εξυπηρέτηση, όπου το όχημα παραλαμβάνεται από το σπίτι ή το γραφείο όταν χρειάζεται σέρβις, οι περισσότεροι καταναλωτές (παγκο- σμίως) ενδιαφέρονται, αλλά δεν επι- θυμούν να πληρώσουν επιπλέον για την διευκόλυνση. (Διάγραμμα 8, Διά- γραμμα 9, Διάγραμμα 10, Πίνακας 4) ΣΥΝΔΡΟΜΉ ΟΧΉΜΑΤΟΣ Το ενδιαφέρον για συνδρομές οχη- μάτων, που επιτρέπει την πρόσβαση σε διάφορα μοντέλα της ίδιας μάρ- κας, είναι ανάμεικτο. Οι καταναλωτές στην Ινδία (69%), στην Κίνα (60%) και στην Νότια Κορέα (45%) είναι θετικοί, όπως και οι καταναλωτές στην Τουρ- κία (56%) και στη Νότια Αφρική (50%). Στο Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Γαλλία το ενδιαφέρον ήταν το πλέον μειωμένο (19%, 22%, 23% και 26%). Η έρευνα έδειξε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές επιθυμούν οι συνδρομητικές υπηρεσίες οχημάτων να είναι φθηνότερες ή στο ίδιο κόστος με άλλες μορφές χρηματοδότησης και δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επι- πλέον ποσόν συνδρομής. (Διάγραμμα 11, Διάγραμμα 12, Διάγραμμα 13) ΠΙΝΑΚΑΣ 4: ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ, ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries Ε51. Ποιοι είναι οι κύριοι λόγοι που δεν σας ενδιαφέρει να αποκτήσετε το επόμενο όχημά σας μέσω εικονικής διαδικασίας; (Επιλέξτε όλα όσα ισχύουν) Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 739, Βέλγιο = 688, Γαλλία = 734, Γερμανία = 591, Ιταλία = 632, Ισπανία = 748, Τουρκία = 750, Ηνωμένο Βασίλειο = 861, Νότια Αφρική = 649 Σημαντικότερο Λόγος Πρέπει να δω το όχημα πριν το αγοράσω Πρέπει να δοκιμάσω να οδηγήσω το όχημα Προτιμώ να διαπραγματευτώ αυτοπροσώπως Δεν αισθάνομαι άνετα να αγοράζω στο διαδίκτυο Θέλω να αλληλεπιδράσω με ένα φυσικό πρόσωπο Θέλω προσωπική επαφή Θέλω να αντιμετωπίζομαι σαν να είμαι σημαντικός Θέλω να δημιουργήσω μια σχέση για υπηρεσία 82% 83% 77% 76% 76% 81% 78% 77% 80% 65% 45% 56% 58% 41% 43% 60% 59% 71% 50% 44% 44% 39% 37% 36% 43% 40% 46% 17% 34% 30% 18% 34% 40% 34% 37% 56% 45% 39% 33% 35% 33% 41% 40% 38% 55% 46% 32% 29% 33% 24% 30% 28% 27% 50% 16% 11% 5% 11% 6% 9% 10% 16% 25% 35% 25% 20% 23% 25% 25% 33% 19% 35% Κύριοι λόγοι που δεν ενδιαφέρεστε να αποκτήσετε το επόμενο όχημά σας μέσω εικονικής διαδικασίας Ηνωμένο Βασίλειο Αυστρία Βέλγιο Γαλλία Γερμανία Ιταλία Ισπανία Τουρκία Νότια Αφρική ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 11: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries Ε59. Πόσο ενδιαφέρεστε για καθένα από τα παρακάτω σενάρια (περιγράφονται στο Διάγραμμα 12); Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 614, Βέλγιο = 508, Γαλλία = 525, Γερμανία = 563, Ιταλία = 682, Ισπανία = 718, Τουρκία = 793, Ηνωμένο Βασίλειο = 740, Νότια Αφρική = 786 Ποσοστό καταναλωτών που ενδιαφέρονται σχετικά / πολύ για συνδρομή που επιτρέπει την πρόσβαση σε διαφορετικά μοντέλα της ίδιας μάρκας Τουρκία Νότια Αφρική Ισπανία Ιταλία Αυστρία Γαλλία Γερμανία Ηνωμένο Βασίλειο Βέλγιο 56% 50% 36% 35% 28% 26% 23% 22% 19% Στην ουσία, δεν άλλαξαν πολ- λά λόγω πανδημίας εκτός από την τάση των αγοραστών να είναι πιο προσεκτικοί για την προσωπική τους ασφάλεια και να επιζητούν μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση υψηλής αξίας. Είναι πολύ νωρίς για να κρί- νουμε αν αυτά τα αποτελέσμα- τα θα έχουν διάρκεια ή είναι βραχυπρόθεσμα και η έρευνα του επόμενου έτους αναμένε- ται ενδιαφέρουσα. 17 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=