Fleet Business #7

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΈΣ ΠΡΟΘΈΣΕΙΣ Παρά την αναταραχή της COVID-19, η πλειονότητα των καταναλωτών στην EMEA δεν άλλαξε πρόγραμμα αγοράς νέου αυτοκινήτου. Ωστόσο, η μικρή καθυστέρηση που προβλέπεται θα έχει αρνητικό αντί- κτυπο στις πωλήσεις. Ως προς τον υπόλοιπο κόσμο, ωστό- σο, υπάρχει σημαντικός κίνδυνος μεί- ωσης της ζήτησης στην Ινδία, την Κίνα και την Νότια Κορέα, καθώς περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών σκο- πεύουν να καθυστερήσουν την επό- μενη αγορά οχήματος. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι κατα- ναλωτές στην Ινδία και την Κίνα ενδέ- χεται να επανεξετάσουν τον επόμε- ΠΙΝΑΚΑΣ 3: ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΟ, LEASING ‘Η ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries Ε14: Όσον αφορά τον λογαριασμό δανείου / leasing / συνδρομής, τι είναι πιο σημαντικό για εσάς; Επιλέξτε όλα όσα ισχύουν. Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 753, Βέλγιο = 609, Γαλλία = 553, Γερμανία = 746, Ιταλία = 631, Ισπανία = 766, Τουρκία = 796, Ηνωμένο Βασίλειο = 1.075, Νότια Αφρική = 725 Σημαντικότερο Ηνωμένο Βασίλειο Αυστρία Βέλγιο Γαλλία Γερμανία Ιταλία Ισπανία Τουρκία Νότια Αφρική Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό Χαμηλότερη τιμή για πιστοληπτική αξιολόγηση Ευκολία Εύκολη διαδικασία πληρωμής / αυτόματη πληρωμή Δυνατότητα αποπληρωμής δανείου Ευελιξία (π.χ. πρώιμος τερματισμός) Απλή διαχείριση web/app λογαριασμού Επιλογή καθιερωμένου χρηματοδότη Όλα στην τιμή Πρόσβαση σε φυσικό πρόσωπο μέσω τηλεφώνου Λήψη εξατομικευμένων προσφορών Δυνατότητα αποστολής γραπτών μηνυμάτων 47% 22% 22% 35% 27% 44% 45% 23% 42% 24% 32% 26% 24% 37% 37% 41% 31% 45% 34% 27% 20% 28% 26% 34% 47% 23% 43% 22% 14% 13% 18% 11% 26% 43% 13% 33% 41% 28% 29% 26% 33% 37% 53% 23% 56% 19% 12% 14% 13% 13% 17% 25% 17% 29% 16% 16% 13% 15% 36% 19% 46% 19% 41% 39% 16% 32% 34% 13% 20% 40% 21% 29% 10% 14% 16% 9% 16% 25% 28% 11% 26% 18% 11% 11% 15% 18% 20% 25% 10% 27% 5% 6% 8% 6% 6% 7% 16% 6% 14% ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6: ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤHΝ COVID-19, Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries Σημείωση: Το άθροισμα των% για το ΗΒ δεν είναι 100% λόγω στρογγυλοποίησης. Ε23. Έχετε αλλάξει το χρονοδιάγραμμά σας για την απόκτηση του επόμενου οχήματός σας λόγω της πανδημίας COVID-19; Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 890, Βέλγιο = 859, Γαλλία = 887, Γερμανία = 804, Ιταλία = 905, Ισπανία = 936, Τουρκία = 989, Ηνωμένο Βασίλειο = 1.200, Νότια Αφρική = 921 Ποσοστό καταναλωτών που άλλαξαν το χρονοδιάγραμμά τους για την απόκτηση επόμενου οχήματος λόγω της πανδημίας COVID-19 Όχι Ναι, αργότερα από ότι σχεδίαζα Ναι, συντομότερα από ότι σχεδίαζα 79% 75% 71% 69% 63% 57% 50% 49% 44% 15% 15% 14% 17% 20% 29% 32% 40% 41% 6% 10% 15% 14% 18% 14% 18% 11% 15% Αυστρία Βέλγιο Γερμανία Γαλλία Ηνωμένο Βασίλειο Ισπανία Ιταλία Νότια Αφρική Τουρκία 14 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=