Fleet Business #7
ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΆΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ Οι καταναλωτές επιθυμούν συστή- ματα ασφαλείας στα οχήματα, όπως επισήμανση τυφλών σημείων και πέ- δηση έκτακτης ανάγκης, αλλά η πλει- ονότητα τα θέλει ως στάνταρ και δεν επιθυμούν να πληρώσουν (ακόμη και ένα μικρό ποσόν) για αυτά. Οι καταναλωτές στην EMEA αποδέ- χονται περισσότερο το μεγαλύτερο κόστος των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων. (Πίνακας 1, Πίνακας 2) ΤΆΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΌΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΆΤΩΝ Γενικά, οι καταναλωτές δεν αναζη- τούν (ή αναζητούν λιγότερο από μία ώρα) επιλογές χρηματοδότησης του οχήματός τους. Η ευελιξία και η ευκολία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της χρηματοδότησης οχημάτων στην πλειονότητα των χω- ρών της EMEA. Στην Τουρκία και τη Νότια Αφρική, θεωρούν σημαντική τη χρηματοδότηση με χαμηλά πιστωτικά κριτήρια. Εν τω μεταξύ, στη Γαλλία, το ένα τρίτο πιστεύει πως το να περιλαμβάνονται όλα στην τιμή είναι πιο ελκυστικό. Η ευελιξία πρόωρου τερματισμού της σύμβασης και αλλαγής οχημάτων εί- ναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της χρηματοδότησης οχημάτων στη Γερμανία, την Κίνα και την Ινδία. Οι καταναλωτές στην Ινδία και την Κί- να απεχθάνονται τον κίνδυνο λήψης δανείου αυτοκινήτου και τα αιτήματα αναστολής πληρωμών κατά τη διάρ- κεια της πανδημίας ήταν υψηλότερα μεταξύ των νεότερων ατόμων (18-34 ετών). (Διάγραμμα 5, Πίνακας 3) ΠΙΝΑΚΑΣ 2: Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ. ΩΣΤΟΣΟ, ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ EMEA ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries 1 Υπολογίστηκε για κάθε χώρα σε τοπικό νόμισμα αγοράς (περίπου ισοδύναμο με 500 US $) Ε4: Πόσο περισσότερο είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για ένα όχημα που έχει καθεμία από τις παρακάτω τεχνολογίες; Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 983, Βέλγιο = 952, Γαλλία = 966, Γερμανία = 928, Ιταλία = 969, Ισπανία = 964, Τουρκία = 990, Ηνωμένο Βασίλειο = 1.341, Νότια Αφρική = 983 Ποσοστό καταναλωτών που δεν επιθυμούν να πληρώσουν περισσότερα από ~ 400€ 1 για ένα όχημα με προηγμένες τεχνολογίες (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που δεν πρόκειται να πληρώσουν) Ηνωμένο Βασίλειο Κατηγορία προηγμένης τεχνολογίας Ασφάλεια Συνδεσιμότητα Ψυχαγωγία Αυτονομία Εναλλακτικές λύσεις κινητήρα Δεν θέλω να πληρώσω περισσότερα... Αυστρία Βέλγιο Γαλλία Γερμανία Ιταλία Ισπανία Τουρκία Νότια Αφρική 65% 73% 78% 64% 62% 58% 47% 71% 55% 78% 81% 81% 74% 72% 69% 54% 76% 56% 86% 86% 85% 79% 77% 76% 62% 82% 68% 68% 73% 73% 66% 55% 58% 42% 68% 48% 51% 62% 63% 54% 42% 45% 31% 59% 44% € 400 € 400 € 400 € 400 € 400 € 400 Lira 5,000 £ 400 Rand 8,000 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Πηγή: Deloitte, 2021 Global Automotive Consumer Study, EMEA Countries Ε13: Συνολικά, πόσο χρόνο αφιερώσατε στην έρευνα επιλογών χρηματοδότησης πριν αποκτήσετε το όχημά σας; Μέγεθος δείγματος: Αυστρία = 753, Βέλγιο = 609, Γαλλία = 553, Γερμανία = 746, Ιταλία = 631, Ισπανία = 766, Τουρκία = 796, Ηνωμένο Βασίλειο = 1.075, Νότια Αφρική = 725 Χρόνος που αφιερώνουν οι καταναλωτές στην έρευνα χρηματοοικονομικών επιλογών πριν αποκτήσουν το τρέχον όχημά τους Καθόλου <1-2 ώρες 1-3 ώρες 3-5 ώρες 5 ώρες και άνω Γερμανία Αυστρία Βέλγιο Ηνωμένο Βασίλειο Γαλλία Ιταλία Νότια Αφρική Ισπανία Τουρκία 8% 16% 24% 27% 37% 38% 41% 52% 53% 11% 11% 13% 13% 20% 12% 22% 24% 13% 27% 24% 18% 23% 23% 19% 20% 10% 14% 23% 19% 13% 17% 13% 15% 9% 6% 10% 31% 30% 32% 19% 7% 16% 9% 8% 10% 12 ΙΟΥΛΙΟΣ 2021
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=