Fleet Business #6

Ο Cory O’Brien , global OEM stream leader της Octo , εξήγησε σε ένα webinar πως τα πλούσια δεδομένα της τηλεματικής είναι σημαντικά για την κατανόηση της συμπεριφοράς των οδηγών και των τρόπων χρήσης των οχημάτων. «Χρησιμοποιούμε αυτά τα αναλυτικά στοιχεία, για να αξιολογήσουμε τη βιωσιμότητα των ηλεκτρικών οχημά- των, ώστε να τα προσαρμόσουμε στον τρόπο μετακίνησης των ανθρώπων. Η ισχύς και ο χρόνος που απαιτούνται για τη φόρτιση ενός EV πρέπει να ται- ριάζουν με το χρόνο παραμονής στο μέρος αυτό», δήλωσε. Ενώ η ανάπτυξη του business case για τα EV εξαρτάται ουσιαστικά από τα κατάλληλα για το σκοπό οχήμα- τα, η υπόθεση μπορεί να ενισχυθεί σημαντικά υπολογίζοντας το κόστος και την εξοικονόμηση CO 2 μιας ηλε- κτρικής στρατηγικής. Η Targa Best Choice της Targa Telematics επιτρέπει σε στόλους και εταιρείες leasing την πρόβλεψη πιθανής εξοικονόμησης χρημάτων και εκπομπών εάν ο στό- λος μεταβεί σε EV, βάσει των κατα- γεγραμμένων δεδομένων οδήγησης του οχήματος και το πλαίσιο στο οποίο χρησιμοποιείται. «Σήμερα περισσότερο από κάθε άλ- λη φορά, οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να παρέχουν πολύτιμη συ- νεισφορά στη διαχείριση και το σχε- διασμό», δήλωσε ο Alberto Falcione , Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Targa Telematics. ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ MAΔΡΙΤΗ Στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο ενός δημοτικού έργου, εγκαταστάθηκε τηλε- ματική σε 19 ηλεκτρικά οχήματα Renault Zoe για μέτρηση των διανυ- όμενων αποστάσεων, της καθημερινής αυτονομίας EV και της μέσης κατανάλωσης ενέργειας. Τα στοιχεία αποκάλυψαν ότι τα 19 EV μείωσαν τις εκπομπές CO 2 κατά 60%, εξοικονομώντας σχεδόν 1 τόνο το μήνα, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ICE. Ο Enrique Garcia , τεχνικός του Τμήματος Κλιματικής Αλλαγής του Δημοτικού Συμβουλίου της Μαδρίτης, δήλωσε: «Δεν μπορείτε να δι- αχειριστείτε έναν ηλεκτρικό στόλο χωρίς τεχνολογία τηλεματικής. Τα δεδομένα πραγματικού χρόνου και τα εξ αποστάσεως δεδομένα είναι βασικά για να μπορέσουμε να αναλύσουμε την κατάσταση κάθε οχή- ματος και να βελτιώσουμε την απόδοση και τη βιωσιμότητα». Η Μαδρίτη έχει πλέον αντικαταστήσει πάνω από το ένα τρίτο του δη- μοτικού στόλου της με EV. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ Καθώς το πλήθος των EV αυξάνεται σε ορισμένες πε- ριοχές, ειδικά των αμαξοστα- σίων στόλου, η ζήτηση ηλε- κτρικής ενέργειας κινδυνεύει να υπερβεί τη δυνατότητα του τοπικού δικτύου. Οι υπηρεσίες δεδομένων συνδεδεμένων οχημάτων, όπως η Geotab Energy, μπο- ρούν να αποτρέψουν κάτι τέτοιο διευκολύνοντας την εξισορρόπηση φορτίου, υπο- δεικνύοντας στους διαχει- ριστές στόλου ποια οχήμα- τα χρειάζονται φόρτιση και πόση για τα δρομολόγια της επόμενης ημέρας. Έτσι, η ζή- τηση στο δίκτυο διατηρείται χαμηλά και προγραμματίζεται σε περιόδους εκτός αιχμής. Ο χρόνος θα δείξει πότε θα σταθεροποιηθεί. Το 43% των αυτοκινήτων δεν υπερβαίνει ποτέ τα 400 χλμ / ημέρα ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ/ΗΜΕΡΑ # ΟΧΗΜΑΤΑ Πηγή: μέγιστη ημερήσια απόσταση οχημάτων συνδεδεμένων στο WFS CP (Σεπ 2018) - Webfleet solutions Το γράφημα δείχνει τη μέγιστη ημερήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύεται από οχήματα στόλου και τα EV που θα μπορούσαν να επιτύχουν αυτή την αυτονομία με μία φόρτιση. 64 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=