Fleet Business #6

EV που μπορούν να την καλύψουν ή να την υπερβούν. Ο Paul Verheijen , VP Product Man- agement της Webfleet Solutions , δήλωσε: «Η ανάλυση αυτών των δε- δομένων θα βοηθήσει τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα κατά πό- σον ένα EV αποτελεί την κατάλληλη επιλογή προς αντικατάσταση ενός οχήματος κινητήρα καύσης του στό- λου τους». Εξήγησε επίσης πώς η τηλεματική μπορεί να βοηθήσει τους στόλους να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα κόστους λειτουργίας ηλεκτρικών οχημάτων, κάτι εξαιρετι- κά σημαντικό για την αντιστάθμιση του υψηλότερου κόστους leasing ή αγοράς. Ο συνδυασμός έξυπνου σχεδιασμού διαδρομών με διαχείρι- ση και προγραμματισμό οικονομικής οχήματα με δυνατότητα μετάβασης σε EV φόρτισης, προς αποφυγή δημόσιας φόρτισης υψηλού κόστους (όπως η αποφυγή υψηλού κόστους πλήρωσης με βενζίνη ή ντίζελ σε αυτοκινητό- δρομο), μπορούν να βοηθήσουν τα EV να εκτελούν διαδρομές με κόστος μικρότερο από το ήμισυ των αντίστοι- χων ICE, σύμφωνα με τη Webfleet. Καταγράφοντας την εναπομείνασα φόρτιση των μπαταριών, οι υπεύθυνοι στόλου μπορούν να παρακολουθούν στενά τα οχήματα που κυκλοφορούν και χρειάζονται φόρτιση. Οι υπεύθυνοι μπορούν επίσης να διασφαλίσουν την αποστολή οχημάτων με επαρκή φόρ- τιση στις μπαταρίες τους για κάλυψη του δρομολογίου. «Γνωρίζοντας επακριβώς τη φόρτιση του οχήματος και την απόσταση του δρομολογίου, οι υπεύθυνοι στόλου μπορούν να αποφύγουν το υψηλό- τερο κόστος φόρτισης κατά τις ώρες αιχμής ή να το θέσουν σε αναμονή για φόρτιση», δήλωσε ο κ. Verheijen. Η ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ ΕΊΝΑΙ Ο ΦΆΡΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΆΒΑΣΗΣ ΣΕ EV Η Octo Telematics περιγράφει τα συν- δεδεμένα δεδομένα ως το «φάρο» για τη μετάβαση σε EV, όχι μόνο επειδή δείχνουν την καλύτερη πορεία εξέλι- ξης, αλλά και επειδή χρησιμεύουν ως προειδοποίηση για οχήματα που δεν είναι ακόμα έτοιμα για μετάβαση σε κίνηση μπαταρίας. ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ EV 1 Υπολογίστε τις ημερήσι- ες διαδρομές καθενός από τα οχήματά σας για περίοδο έξι μηνών. 2 Προσδιορίστε τα οχή- ματα που δεν υπερβαί- νουν ποτέ ή σπανίως την πραγματική αυτονομία EV που θα κάλυπτε τις απαιτή- σεις του στόλου σας. Αυτά τα οχήματα βρίσκονται στην καλύτερη θέση για μετάβα- ση σε ηλεκτροκίνηση. 3 Χρησιμοποιήστε τα δε- δομένα καταγραφής δι- αδρομών για να αναλύσετε διαδρομές και χρόνους στά- σης άλλων οχημάτων και, στη συνέχεια, αντιστοιχίστε τα με τα σημεία φόρτισης, για να προσδιορίσετε τα οχήματα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν με κίνηση μπαταρίας, εάν είχαν εύκο- λη πρόσβαση σε φορτιστές. 4 Χρησιμοποιήστετησυν- δεσιμότητα της τηλε- ματικής για να καταγράψε- τε την κατάσταση φόρτισης μπαταρίας των EV του στό- λου σας, ώστε να δρομολο- γούνται τα οχήματα μόνον όταν έχουν επαρκή φόρτιση για κάλυψη της διαδρομής. 5 Αναλύστε τον τρόπο οδήγησης των οδηγών EV μέσω δεδομένων τηλε- ματικής, καταγράφοντας περιστατικά απότομης επι- τάχυνσης. Ένας πιο ήρεμος τρόπος οδήγησης μπορεί να βελτιστοποιήσει την αυτο- νομία EV. Καταγράφοντας την εναπομείνασα φόρτιση των μπαταριών, οι υπεύθυνοι στόλου μπορούν να παρακολουθούν στενά τα οχήματα που κυκλοφορούν και χρειάζονται φόρτιση 63 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=