Fleet Business #6

Luca de Meo, CEO του Renault Group «Υπάρχουν 24 μοντέλα σε εξέλιξη, οπότε είναι σαφές πως στηριζό- μαστε στην επιτυχία τους. Καθένα από αυτά μελετή- θηκε με ιδιαίτερα προσεκτική προ- σέγγιση όγκου και τιμολόγησης. Μειώθηκε το σταθερό κόστος κατά 30% και προγραμματίστη- καν ρεαλιστικά επίπεδα όγκων για μείωση αυτού του κόστους. Οποιαδήποτε ευνοϊκή εξέλιξη, είτε πρόκειται για ανάκαμψη της αγοράς είτε απρόσμενη επιτυχία μοντέλου, θα έχει τεράστια θετική επίδραση στην κερδοφορία μας». Carlos Tavares, CEO της Stellantis «Η Jeep είναι η πλέον διεθνής μάρκα της Stellantis , λόγω της παρουσίας της στην Ευρώπη και την Κίνα, κα- θώς και στη Βόρεια Αμερική. Η διεθνής προώθησή της θα συνεχιστεί. Έχει ήδη καθοριστεί η πορεία. Η Jeep δεν έχει πρό- βλημα οράματος ή κατεύθυνσης. Πρό- κειται για μάρκα που απλώς χρειάζεται υποστήριξη για να συνεχίσει την κερδοφορία της, όπως μέχρι σήμερα. Νομίζω ότι στις ΗΠΑ υπάρχει το ρητό "Εάν δεν είναι χαλα- σμένο, μην προσπαθείς να το επιδι- ορθώσεις". Πιστεύω πως αυτό ισχύει απολύτως για την Jeep». Stuart Rowley, πρόεδρος της Ford Ευρώπης «Οι αντιπρόσωποι είναι και θα πα- ραμείνουν κρίσιμο τμήμα του επι- χειρηματικού μας μοντέλου και της διανομής. Συ- νεργαζόμαστε με τους αντιπροσώ- πους μας, για να αναπτύξουμε τις διαδικτυακές τους αγοραστικές ικα- νότητες. Μπορείτε να παραγγείλετε το Mach-E και να το πληρώσε- τε διαδικτυακά. Πιστεύουμε πως αυτό θα είναι σημαντικό για τους πελάτες μας, αλλά το να έχουμε διαθέσιμους αντιπροσώπους για υποστήριξη του προϊόντος είναι επίσης σημαντικό». Σχεδόν τα δύο τρίτα των κατοίκων 15 ευρωπαϊκών πόλεων υποστηρίζουν την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ στην Ευρώπη μετά το 2030, σύμφωνα με νέα online έρευνα του YouGov . Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με εντο- λή της Transport & Environment σε 10.050 άτομα σε οκτώ χώρες: Βέλ- γιο, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιτα- λία, Πολωνία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Συμφωνία Mobileye και Udelv Ink για αυτόνομη παράδοση Η Mobileye , που ανήκει στην Intel , και η Udelv ανακοίνωσαν ότι το σύστημα αυτονομίας της Mobileye -με την επωνυμία Mobileye Drive - θα «οδηγεί» τα οχήματα αυτόνο- μης παράδοσης επόμενης γενιάς της Udelv (ADV), με την επωνυ- μία «Transporters» . «Οι εταιρείες σχεδιάζουν την παραγωγή περισ- σότερων από 35.000 Transporters με την τεχνολογία της Mobileye έως το 2028, με τις εμπορικές δραστηριότητες να ξεκινούν το 2023. Πρόκειται για την πρώτη συμφωνία μεγάλης κλίμακας για σύστημα αυτόνομης οδήγησης και σηματοδοτεί την εμπορική ανάπτυξη του Mobileye Drive σε λύσεις που περιλαμβάνουν την αυτόνομη κυκλοφορία αγαθών και ανθρώπων. ΣΎΝΟΛΟ ΠΑΡΊΣΙ ΛΥΏΝ ΑΜΒΟΎΡΓΟ ΒΕΡΟΛΊΝΟ ΡΏΜΗ ΜΙΛΆΝΟ ΒΑΡΚΕΛΌΝΗ ΜΑΔΡΊΤΗ ΛΟΝΔΊΝΟ ΜΠΊΡΜΙΝΧΑΜ ΒΟΥΔΑΠΈΣΤΗ ΒΑΡΣΟΒΊΑ ΚΡΑΚΟΒΊΑ ΑΜΒΈΡΣΑ ΒΡΥΞΈΛΛΕΣ Η ΠΛΕΙΟΝΌΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΊΚΩΝΜΕΓΆΛΩΝ ΠΌΛΕΩΝ ΥΠΈΡ ΤΗΣ ΠΏΛΗΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝΜΌΝΟΜΗΔΕΝΙΚΏΝ ΕΚΠΟΜΠΏΝΜΕΤΆ ΤΟ 2030 ΠΗΓΗ: YOUGOV - TRANSPORT & ENVIROMENT 63% ΝΑΙ στην κατάργηση πώλησης αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης Η Volvo Cars ενισχύει τη συνεργασία με τη NVIDIA Η Volvo Cars επεκτείνει τη συνεργασία της με την NVIDIA ώστε να χρησι- μοποιήσει την τεχνολογία NVIDIA DRIVE Orin (SoC) για να τροφοδοτήσει τον υπολογιστή αυτόνομης οδήγησης σε μοντέλα Volvo επόμενης γενιάς. Η μεγάλη υπολογιστική ισχύς αποτελεί προϋπόθεση για ασφαλή αυτόνο- μη οδήγηση. Η NVIDIA DRIVE Orin, μια πρωτοποριακή για την αυτοκινη- τοβιομηχανία υπολογιστική πλατφόρμα AI, είναι ικανή να διενεργεί έναν πρωτόγνωρο αριθμό 254 τρισεκατομμυρίων πράξεων ανά δευτερόλεπτο. ΕΙΠΑΝ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=