Fleet Business #6

TEX GUNNING, CEO της LeasePlan International: Καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες Ποιος είναι ο στρατηγικός σας στόχος για το 2021 στην Ευρώπη και πέραν αυτής; Tex Gunning: Η ψηφιοποίηση είναι ο πρωταρχικός μας στόχος. Η ικανότητα της LeasePlan για ανάπτυξη συνδέεται με την παροχή καλύτερων ψηφιακών υπηρεσιών σε χαμηλότερο κόστος από τους ανταγωνιστές μας. Για παράδειγμα, το LCV Fleet Manager Portal και το εργαλείο αναφοράς My Fleet . Εκμεταλλευθήκαμε επίσης το 2020 για να προετοιμαστούμε για την πλήρη ψηφιοποίηση του λειτουργικού μας μοντέλου και την εφαρμογή της Ψηφιακής Αρχιτεκτονικής μας νέας γενιάς. Όταν ολοκληρωθεί, η LeasePlan δεν θα είναι απλώς σε θέση να δημιουργήσει νέες διαδικτυακές δραστηριότητες, αλλά και να ενσωματώσει νέες υπηρεσίες στο ευρύτερο οικοσύστημα Car-as-a-Service. Πώς βλέπετε το μέλλον του fleet management και του leasing; Το leasing παραμένει υπό την επήρεια της μεγα-τάσης ιδιοκτησίας προς χρήση. Παρά την πανδημία, το leasing παραμένει οικονομικά αποδοτική και συνετή επιλογή για πολλούς πελάτες - ειδικά εφόσον δεν απαιτεί μεγάλες προκαταβολές κεφαλαιουχικών δαπανών. Γι’ αυτό εξακολουθούμε να προβλέπουμε σημαντική ανάπτυξη της αγοράς Car-as-a- Service. Θα συνεχίσουμε επίσης τη μετάβαση σε μηδενικές εκπομπές, για να διασφαλίσουμε πως αυτή η ανάπτυξη θα είναι καθαρή και πράσινη. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η ιδέα του Ευέλικτου Στόλου; Η ευελιξία θα είναι όλο και πιο σημαντική για την προσφορά μας προς όλες τις κατηγορίες - για παράδειγμα, μέσω των προϊόντων μας FlexiPlan και NoStressPlan . Αυτά δίνουν στους πελάτες απρόσκοπτες, προσιτές επιλογές leasing οχημάτων από ένα μήνα έως αρκετά χρόνια, παρέχοντάς τους την ελευθερία λήξης ή παράτασης οποτεδήποτε μετά τον πρώτο μήνα, χωρίς επιβαρύνσεις. SIMON OLIPHANT, Senior Corporate Officer & CEO της Hitachi Capital Mobility Solutions Division: Πρώτα ο πελάτης Ποιος είναι ο στρατηγικός σας στόχος για το 2021 στην Ευρώπη και πέραν αυτής; Simon Oliphant: Θα συνεχίσου- με την προσέγγιση «πρώτα ο πελάτης», καθώς και το πρό- γραμμα συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών μας. Θα διασφαλίσουμε πως η ανά- πτυξη της MaaS και της κινη- τικότητας οδηγών παραμένει επίκαιρη για τους πελάτες μας, ενσωματώνοντας όλες τις υπη- ρεσίες μας σε μια σειρά απλών και εύχρηστων λύσεων κινητικό- τητας. Πώς βλέπετε το μέλλον του fleet management και του leasing; Πολύ θετικά! Οι πρόσφατες εξελίξεις στην εργασία στο σπίτι και στην αλλαγή προτιμήσεων κινητικότητας έχουν ενισχύσει το συσχετισμό του αυτοκινήτου ως ζωτικού εργαλείου εταιρικής κινητικότητας. Η τάση προς τα EV έχει επίσης επιταχυνθεί και σκοπεύουμε να δια- δραματίσουμε ηγετικό ρόλο στη διευκόλυνση αυτών των αλλαγών για τους πελάτες και τους εργαζομένους τους. Η υποστήριξη των πελατών μας με αναλύσεις κόστους διάρκειας ζωής και πρακτικά προγράμματα επικοινωνίας οδη- γών EV αποτελούν σημαντική ένδειξη της προληπτικής προ- σέγγισής μας. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται η ιδέα του Ευέλικτου Στόλου; Δεσμευόμαστε στη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πελατών μας. Μέρος αυτού είναι και η ταχύτητα με την οποία ανταπο- κρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους και στην ανάπτυξη τά- σεων αγοράς. Η ευελιξία έναντι των πελατών μας είναι ζωτικής σημασίας. Η ικανότητα ευελιξίας και αντα- πόκρισης θα κάνει τη διαφορά στο μέλλον. Η εστίαση της προσοχής στους πελάτες, η κατανόηση των επι- χειρηματικών προτεραιοτήτων τους και η ευελιξία είναι δείγμα- τα πραγματικής επιχειρηματικής συνεργασίας. 56 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=