Fleet Business #6
ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ οχήματα μπορούν πλέον να ικανοποιήσουν τις απαιτή- σεις αυτονομίας της πλειονότητας των αυτοκινήτων και βαν ευρωπαϊ- κών στόλων, σύμφωνα με εκτενή νέα μελέτη που βασίζεται στα συγκεντρω- τικά δεδομένα μετακίνησης περίπου 100.000 συνδεδεμένων οχημάτων που χρησιμοποιούν περισσότεροι από 5.000 πελάτες στόλου σε όλη την Ευρώπη. H εξειδικευμένη εταιρεία τηλεματικής, Webfleet Solutions , χρη- σιμοποίησε το Fleet Electrification Planning Report της για να εξετάσει αναλυτικά πόσα από αυτά τα οχήματα βενζίνης και ντίζελ θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, βάσει των καθημερινών μετακινήσεών τους. ΈΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΣΤΌΛΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΊ ΣΕ 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι το 57% των πελατών της Webfleet στην Ευρώπη θα μπορούσε να αντικατα- στήσει τουλάχιστον τα μισά οχήματά του με EV και το 34,4% θα μπορούσε να αντικαταστήσει όλα τα οχήματα του στόλου τους με EV. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 70% των εταιρικών αυ- τοκινήτων και των ελαφρών επαγγελ- ματικών οχημάτων θα μπορούσε να εξηλεκτρισθεί, ακολουθούμενο από την Ολλανδία (69%), τη Γαλλία (67%) και τη Γερμανία (61%). Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ήταν 61%. Δεν είναι τυχαίο πως αυτές οι χώρες διαθέτουν το μεγαλύτερο μέρος των 144.000 σημείων φόρτισης ολόκλη- ρης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΗΒ, με την πλειονότητα να βρίσκεται στην Ολλανδία (26%), τη Γερμανία (19%), τη Γαλλία (17%) και το ΗΒ (13%). 300 ΧΛΜ. ΜΈΓΙΣΤΗ ΗΜΕΡΉΣΙΑ ΑΠΌΣΤΑΣΗ Η έρευνα βασίστηκε στην παραδοχή πως ένα όχημα μπορεί να αντικατα- σταθεί με EV εάν κατά τη διάρκεια ενός έτους δεν διήνυσε ποτέ από- σταση μεγαλύτερη των 300 χλμ. την ημέρα, που είναι και η μέση αυτονομία των πιο κοινών, διαθέσιμων ηλεκτρι- κών αυτοκινήτων και βαν. «Τα στοιχεία είναι σαφή. Οι διαδρομές της συντριπτικής πλειονότητας επαγ- γελματικών αυτοκινήτων και LCV των κλάδων που εξετάσαμε μπορούσαν να γίνουν και με ηλεκτρικά οχήματα», δήλωσε ο Taco van der Leij , αντιπρόε- δρος της Webfleet Solutions Europe. «Αυτό ελπίζουμε να προσφέρει ακόμα περισσότερη ενθάρρυνση σε πολλές επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη που επιθυμούν να υιοθετήσουν EV στους στόλους τους». ΠΏΣ ΒΟΗΘΆ Η ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ Πρόσθεσε πως τα δεδομένα τηλεμα- τικής μπορούν να βοηθήσουν τους υπεύθυνους στόλου να αντιμετωπί- σουν το κρίσιμο ερώτημα εάν ένα EV μπορεί να εκτελέσει αποτελεσματικά και με ασφάλεια τις διαδρομές που πραγματοποιούν σήμερα τα οχήματα εσωτερικής καύσης, αν και υπάρχουν και άλλα θέματα εξίσου σημαντικά προς εξέταση για να αποφασιστεί ποια οχήματα θα μεταβούν σε κίνη- ση μπαταρίας. «Η απόσταση μετακίνησης αποτελεί μόνον ένα μέρος του γρίφου», είπε ο Van der Leij. «Για παράδειγμα, το κό- στος, η τοπική υποδομή φόρτισης και ο χρόνος φόρτισης των EV είναι εξί- σου σημαντικοί παράγοντες για τους στόλους που προσπαθούν να προσ- διορίσουν εάν τα EV είναι η πρακτική λύση γι’ αυτούς». To 1/3 μπορεί να αντικατασταθεί από EV AYTONOMIA Τα EV διαθέτουν την αυτονομία να αντικαταστήσουν το 61% των οχημάτων ευρωπαϊκών στόλων 47 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=