Fleet Business #6

BAYER ΕΛΛΆΣ Νάντια Καρμίρη, HR Business Partner & Total Rewards Manager Ζαχαρίας Ζαχαρόπουλος, General Administration Manager & Security Officer Στην Bayer Ελλάς , τηρώντας και τις δε- σμεύσεις του ομίλου μας για μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος από τα μεταφορικά μέσα κατά 42% μέ- χρι το 2029, προχωρήσαμε ήδη στην ανανέωση σημαντικού τμήματος του εταιρικού μας στόλου (περίπου 30%) με νέα οχήματα, τεχνολογίας PHEV, επιτυγχάνοντας μείωση CO 2 τουλάχι- στον κατά 50%. Με τη διαδικασία αυτή, αναβαθμίζουμε το στόλο μας με οχή- ματα νέας τεχνολογίας, προσφέροντας ταυτόχρονα μια ανταγωνιστική παροχή στους εργαζομένους μας και εκμεταλ- λευόμαστε τα σημαντικά κίνητρα που θέσπισε το κράτος, ενώ παράλληλα ενδυναμώνουμε την εταιρική κουλτού- ρα για την χρήση «καθαρών» μέσων στην επαγγελματική καθημερινότητα. Η εσωτερική ομάδα εφαρμογής της αλλαγής αυτής (Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, Διευθύνσεις Εμπορικών και Διοικητικών Τμημάτων και Fleet Management), σε διαρκή συνεργασία με τη συνεργαζόμενη εταιρεία μίσθω- σης αλλά και την εισαγωγική εταιρεία που επιλέξαμε, υιοθέτησε άμεσα τη νέα πολιτική και κατάφερε να ολοκληρώσει την εφαρμογή της σε σύντομο χρονικό διάστημα, παρά τις ιδιαίτερες περιστά- σεις λόγω της πανδημίας. Η διάθεση αρκετών νέων μοντέλων -ειδικά PHEV- στην αγορά αλλά και αρκετών EV, που συνεχώς εμπλουτίζονται, στάθηκε αρω- γός στη λήψη άμεσης απόφασης για την αλλαγή του στόλου μας, ενώ θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον τομέα αυτό για μελλο- ντικές μας κινήσεις. BOEHRINGER INGELHEIM ΕΛΛΑΣ Αναστάσιος Κάρδαρης, Facilities manager Στην Boehringer Ingelheim η ανα- ζήτηση δράσεων με στόχο την προ- στασία του περιβάλλοντος είναι αναπόσπαστο μέρος της αειφόρου ανάπτυξής της. Η ένταξη της ηλε- κτροκίνησης στον εταιρικό στόλο, ενέργεια που εντάσσεται και στο πα- γκόσμιο πλάνο δράσης “Be Green” , ενθαρρύνεται έμπρακτα από τη Διοί- κηση της εταιρείας. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν γίνει ενέργειες από τη μεριά της πολιτείας για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Για παράδειγμα, η μηδενική φορολό- γηση για τους εταιρικούς χρήστες ΕV είναι σημαντικό μέτρο και οι εταιρείες δείχνουν συνεχώς μεγαλύτερο ενδια- φέρον για τη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ωστόσο, προς το παρόν, τα αποτελέσματα κρίνονται περιορι- σμένα. Και αυτό επειδή η απόκτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος αποτελεί μία εξίσωση. Κύριος παράγοντας για αξιολόγηση είναι η αυτονομία των μπαταριών. Οι αυτοκινητοβιομηχα- νίες έχουν κάνει σημαντική πρόοδο σε αυτό τον τομέα και εκτιμώ ότι στο άμεσο μέλλον θα υπάρχουν οχήματα με μεγαλύτερες δυνατότητες. Όσο όμως και να βελτιωθεί αυτή η πα- ράμετρος, η ανάπτυξη των σταθμών φόρτισης και των αντίστοιχων υποδο- μών μέσω κινήτρων θεωρώ ότι είναι ο μοχλός που θα δώσει ώθηση στη χρήση ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Η παράμετρος αυτή πρέπει να ληφθεί υπόψη όχι μόνο για το οδικό (αστικό ή εθνικό) δίκτυο αλλά και για τους χώ- ρους φόρτισης εντός των εγκαταστά- σεων των εταιρειών (Parking). Στην Boehringer Ingelheim η προστα- σία του περιβάλλοντος και συνεπώς η εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης είναι κάτι περισσότερο από τη σύγκριση συνολικού κόστους χρήσης (TCO) μεταξύ οχημάτων. Είναι όμως σημαντικό η βούληση κά- ποιων εταιρειών για πράσινες λύσεις να πλαισιωθεί από ενέργειες και επεν- δύσεις (τόσο σε οικονομικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο) που θα βοηθή- σουν την περαιτέρω εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης. 43 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=