Fleet Business #6

οργάνωση των εσωτερικών μας δια- δικασιών. Εργαζόμαστε διαρκώς σε νέες τεχνολογικές εφαρμογές και ήδη τα αποτελέσματα είναι ορατά: πρό- σφατα ανακοινώσαμε τη χρήση νέας εξελιγμένης υπηρεσίας live tracking, με στόχο την παρακολούθηση της πο- ρείας του οχήματος βοήθειας και την καλύτερη δυνατή πρόβλεψη άφιξης, μέσω SMS που αποστέλλεται στον πε- λάτη αμέσως μετά την αναγγελία πε- ριστατικού (με απεικόνιση χάρτη στην οθόνη του κινητού, χωρίς τη χρήση κάποιου application). Με τον τρόπο αυτό κάνουμε όσο πιο transparent γίνεται τη διαδικασία διαχείρισης του περιστατικού, ενώ παράλληλα πραγ- ματοποιούμε την υπόσχεσή μας για άμεση επέμβαση σε κάθε περιστατι- κό! Φυσικά, η παραπάνω λύση αποτε- λεί το front end της τεχνολογικής μας υποδομής: ένα υπερσύγχρονο σύστη- μα διαχείρισης στόλου βρίσκεται από πίσω, βελτιστοποιώντας τη διαχείρι- ση του στόλου μας και παρέχοντας πλούσια δεδομένα για ανάλυση και περαιτέρω βελτίωσή μας. Παράλληλα, ψηφιακές λύσεις όπως η υπηρεσία Pick Up & Drop, που ει- σήχθη πρόσφατα, απαντούν με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες του κοινού εν μέσω πανδημίας - και όχι μόνο: μέσω της πλήρως ψηφιακής λύ- σης, το εξειδικευμένο μας προσωπικό (Ambassadors) παραλαμβάνει και πα- ραδίδει ανέπαφα το όχημα από/προς τον πελάτη, είτε για τεχνικό έλεγχο (service) είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο. Ο πελάτης απολαμβάνει πλή- ρως ψηφιακή εμπειρία (με διαρκή notifications για τη θέση και την κα- τάσταση των πιθανών εργασιών στο όχημά του, την αναμενόμενη ώρα πα- ράδοσής του κ.λπ.) και φυσικά απο- φεύγει το συνωστισμό, ενώ αξιοποιεί καλύτερα τον προσωπικό του χρόνο! Είναι χαρακτηριστικό ότι μεταξύ των αναμενόμενων τάσεων των πελατών στον τομέα του τουρισμού διεθνώς, αναμένεται να κατέχει περίοπτη θέση και η προσωποποιημένη και ανέπαφη εξυπηρέτηση (π.χ. στα rent a car οχή- ματα): παρατηρούμε λοιπόν την αλλα- γή στο μοντέλο παροχής υπηρεσιών σε διάφορους τομείς και εντοπίζουμε ευκαιρίες! Πώς κρίνετε την ελληνική αγορά αυ- τοκινήτου και ποιες είναι οι δικές σας μελλοντικές φιλοδοξίες; Όραμα και στόχος μας είναι μεσο- πρόθεσμα να εξελιχθούμε στην κο- ρυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών βοήθειας, με αξιοποίηση της τεχνο- λογίας αλλά και εισαγωγή νέων υπη- ρεσιών προστιθέμενης αξίας για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας. Το πλαίσιο στο οποίο αναμένουμε να υλοποιηθεί αυτή μας η προσπάθεια, προς το παρόν χαρακτηρίζεται από τις αβεβαιότητες της πανδημίας. Σύ- ντομα όμως πιστεύουμε ότι οι προ- σπάθειες ανάκαμψης θα αποδώσουν, με πρώτα δείγματα γραφής στο χώρο του αυτοκινήτου και την εγχώρια αγο- ρά. Η επιστροφή στην κανονικότητα, την οποία ελπίζουμε να αρχίσουμε να βιώνουμε εντός του δευτέρου εξαμή- νου του έτους, πιστεύουμε ότι θα ενι- σχύσει βασικούς πυλώνες της οικονο- μίας όπως τον τουρισμό αλλά και την ιδιωτική κατανάλωση (η οποία για λό- γους αβεβαιότητας ίσως αναβάλλε- ται). Ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων συνεχίζει να είναι σχετικά γερασμένος, ενώ και η ηλεκτροκίνηση πιστεύουμε ότι θα παρουσιάσει αξι- οσημείωτες ευκαιρίες στην επόμενη πενταετία, άρα περιμένουμε ότι τα καλύτερα είναι μπροστά μας! Ψηφιακές λύσεις όπως η υπηρεσία Pick Up & Drop απαντούν με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες του κοινού εν μέσω πανδημίας και όχι μόνο: μέσω της πλήρως ψηφιακής λύσης, το εξειδικευμένο μας προσωπικό παραλαμβάνει και παραδίδει ανέπαφα το όχημα από/προς τον πελάτη 18 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=