Fleet Business #6

Η Europ Assistance δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1991 ως θυγατρική της γαλλικής ασφαλιστικής Εurop Assistance S.A, που είναι παρούσα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές και απασχολεί πάνω από 8.000 εργαζομένους. Η ΕΤΑΙΡΕΊΑ παρέχει υπηρεσίες και προγράμματα βοήθειας σε Ασφα- λιστικές Εταιρείες, Διαμεσολαβητές Ασφαλίσεων, Εισαγωγείς Αυτοκινή- των, Εταιρείες Ενέργειας κ.ά. και έχει αναπτύξει εκτεταμένο φάσμα υπηρε- σιών, που καλύπτουν τις ευρύτερες ανάγκες βοήθειας στους κλάδους Αυτοκινήτου, Υγείας, Σπιτιού και Ταξι- διού. Το Contact Centre της εταιρείας στην Ελλάδα λειτουργεί σε 24ωρη βά- ση, εξυπηρετώντας ετησίως περισσό- τερες από 250.000 κλήσεις. Το 2020, τα ηνία της εταιρείας ανέλαβε ένα γνωστό και καταξιωμένο στέλεχος της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, ο Γιάννης Πετούλης . Ο κ. Πετούλης έχει εργαστεί σε θέσεις Γενικής Διεύθυν- σης, Πωλήσεων , Customer Service σε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως Volvo , BMW , Ford , FIAT , Citroën . Σε σύντομο χρονικό διάστημα η εται- ρεία άρχισε να επενδύει για ενίσχυ- ση του στόλου και της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας κα- τακόρυφα το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της. Φέτος η εταιρεία συμπληρώνει 30 χρόνια δραστηριό- τητας στη χώρα μας και με αυτήν την αφορμή ζητήσαμε από τον κ. Πετούλη να απαντήσει στις ερωτήσεις μας. Ποιος ήταν ο στόχος σας όταν ανα- λάβατε τη διοίκηση της εταιρείας στην Ελλάδα και πόσο ικανοποιη- μένος αισθάνεστε σήμερα από την πορεία σας προς την επίτευξή του; Βασικός στόχος μας ήταν η βελτιστο- ποίηση των διαδικασιών, προκειμέ- νου να επιτύχουμε τόσο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε εσωτερικό επίπεδο (παραγωγικότητα και κερδο- φορία), όσο και στην εικόνα και στον τρόπο με τον οποίο μας αντιλαμβάνο- νται οι πελάτες. Παράλληλα, θέσαμε εξ αρχής ως κεντρικό μας στόχο την όσο μεγαλύτερη αξιοποίηση της τε- χνολογίας στην καθημερινότητά μας, από τις εφαρμογές προς το χρήστη – πελάτη έως την αξιοποίηση της πλη- ροφορίας, την αυτοματοποίηση δια- δικασιών και την ταχύτερη και ποιοτι- κότερη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου. Φέτος λοιπόν, μια επετειακή χρονιά κατά την οποία εορτάζουμε τα 30 χρό- νια επιτυχούς παρουσίας μας στην ελ- ληνική αγορά, μπορούμε να λέμε ότι βρισκόμαστε πολλά βήματα πιο κοντά στο όραμά μας για παροχή εξαιρετι- κής εμπειρίας πελάτη, όπως δείχνουν οι καθημερινές έρευνες ικανοποίησης πελατών αλλά και η αυξανόμενη εμπι- στοσύνη ασφαλιστικών εταιρειών και άλλων συνεργατών από το χώρο του αυτοκινήτου (αυτοκινητοβιομηχανίες, dealers, εταιρείες leasing). Πόσο επέδρασε η πανδημία στις δραστηριότητές σας και κατά πόσο άλλαξε τις προτεραιότητές σας; Θέτοντας από την αρχή ένα σαφές επιχειρησιακό πλάνο με στόχο την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργί- ας μας (ενισχύοντας την εργασία εξ αποστάσεως, όπου αυτό είναι εφικτό), ανταποκριθήκαμε στις συνεχώς μετα- βαλλόμενες συνθήκες που δημιούρ- γησε η πανδημία. Η αλήθεια είναι ότι παρέμεινε επιδί- ωξή μας η ασφάλεια του προσωπι- κού και των πελατών μας, μέσα από ένα νέο πρίσμα. Παράλληλα, οι νέες συνθήκες μάς έδωσαν την καλύτερη αφορμή να αναπτύξουμε περισσότερα εργαλεία και πρακτικές απομακρυσμέ- νης διαχείρισης, ενώ μας επέτρεψαν να θέσουμε σε πιλοτική εφαρμογή τη λύση τηλε-ιατρικής για το προσωπι- κό μας (για αξιολόγηση κατάστασης και συμπτωμάτων και επικοινωνία με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό μέ- σω τηλεδιάσκεψης), πριν την επίσημη διάθεσή της στο ασφαλιζόμενο κοι- Tα καλύτερα είναι μπροστά μας ΓΙΆΝΝΗΣ ΠΕΤΟΎΛΗΣ - EUROP ASSISTANCE 16 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=